فرماندار شهرستان دنا گفت: اعضای مدیریت بحران در تابستان گرم پیش رو بر آماده باش کامل باشند.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 01 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عبدالحمید پناهی در نشست کار گروه مدیریت بحران شهرستان با اشاره به آتش سوزی های اخیر استان در کهگیلویه و گچساران افزود: آتش سوزی در جنگلها  هشداری بوده که ما باید خود را برای بیش از توان خود آماده کنیم.
وی اظهار کرد: شهرستان دنا دارای طبیعت بکر و درختان بلوط هستند که باید با همه توان حافظ و نگهدار آنها باشیم.
فرماندار شهرستان دنا خاطرنشان کرد: خطاب به بخشداران گفت: با تشکیل نشست کار گروه مدیریت بحران در بخش ها و ساماندهی  دهیاران، نیروهای بسیج مردمی همچون گذشته که در مشارکت کنترل ویروس کرونا سنگ تمام گذاشته، این بار هم در این فصل گرما از هرگونه حوادث احتمالی آتش سوزی جلوگیری شود.
به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دنا، پناهی تصریح کرد: ضرورت دارد با توجه به کمبود امکانات برای کنترل آتش سوزی‌ جنگلها همه اعضای شورای اداری با تقسیم کاری همه کارکنان و وسایل نقلیه در حالت آماده باش کامل باشند.
گفتنی است که  در این نشست مقرر شد؛ همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا آمادگی داشته باشند، در تمام مدت شبانه روز در دسترس باشند، آتش بر در اراضی محدوده منابع طبیعی با کمک تراکتور داران محلی و دهیاران ایجاد شود، به کشاورزان، دامداران در محدوده دشت ها، کوهستان‌ها توصیه شود تا زمینهای کشاورزی خود را آتش نزنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار