رییس کمیسیون رفاه و تعاون مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان با اشاره به دشواری های شغل وکالت:
رییس کمیسیون رفاه و تعاون مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان از وکلای این مرکز خواست از طریق روابط عمومی، پیشنهادها و راهکارهای خود را برای فعالیت بهر و مثمرثمر این کمیسیون ارائه نمایند.
کد خبر: ۸۵۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 03 June 2020

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان، محمد مهدی شجاعی در مورد شرح وظایف کمیسیون رفاه و تعاون گفت: ارائه خدمات رفاهی اعم از امور مربوط به بیمه، برنامه های ورزشی، سیاحتی و زیارتی، تشکیل صندوق قرض الحسنه، مذاکره با بانک ها و موسسات مالی برای اخذ تسهیلات مالی، تشکیل تعاونی مسکن و مذاکره با مراکز درمانی برای ارائه خدمات درمانی به وکلا از جمله وظایف این کمیسیون است.

وی افزود: در اولین جلسه این کمیسیون، پیشنهادهای اعضا ارائه و ثبت شد و مقرر گردید در جلسات بعدی راهکارهای عملی اجرای پیشنهادات مورد بررسی قرار گیرد تا در زمانی کوتاه نسبت به عملیاتی شدن آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

شجاعی تصریح کرد: هدف از تشکیل و عضو گیری کمیسیون ها مشارکت دادن وکلا در ارائه راهبردها برای پیشبرد اهداف هیات مدیره مرکز است و همه وکلا می توانند پیشنهادات و راهکارهای خود را از طریق مجاری ارتباطی معرفی شده توسط روابط عمومی مرکز ارائه و برای پیشبرد برنامه ها مشارکت نمایند چه اینکه هر کدام از وکلا پتانسیل های علمی، فرهنگی و اجتماعی دارند که مجموعه آنها می تواند در رسیدن به اهداف مرکز در زمینه امور رفاهی بسیار موثر باشد.

رییس کمیسیون رفاه و تعاون مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان تاکید کرد: با توجه به دشواری ها و استرس های شغل وکالت، همکاران وکیل استحقاق برخورداری از برنامه های متنوع رفاهی را دارند و تلاش می شود در این دوره از فعالیت هیات مدیره اقدامات اساسی و موثری در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار