کد خبر: ۸۶۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳ 15 June 2020
پیام تسلیت دکتر محمدجوادفدائی استاندارکرمان در پی درگذشت مادر شهیدان سیف الدینیبه گزارش «تابناک»؛ در پی آسمانی‌شدنِ بانو جلیله قوامی‌راد، مادرِ شهیدان محمّدحسین، محمّدعبّاس و محمّدحسنِ سیف‌الدّینی راد و مادربزرگِ شهید برهانی، استاندارِ کرمان طی پیامی، درگذشت وی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت دکتر محمدجوادفدائی استاندارکرمان در پی درگذشت مادر شهیدان سیف الدینی به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، متن پیام بدین شرح است:

 
بسم الله الرّحمن الرّحیم

«کُلُّ نفسٍ ذائقةُ المُوت و انّما توفّونَ أُجورکم یوم القیامه»


اکنون از پسِ سال‌ها رنج و فراق در میان موجی از اندوه، روحِ بلندِ مادرانه و بی‌قرارِ بانو جلیله قوامی راد، امّ‌البنین کرمان و مادر سه شهیدِ برومند و بزرگوار، در جوارِ فرزندانِ شهیدش، محمّدحسین، محمّدعبّاس و محمّدحسنِ سیف‌الدّینی راد، آرام گرفته و او به جان بر خوانِ حضرتِ حق، میوۀ گوارای «سلامٌ علیکُم بما صبرتم فنعم عقبی الدّار» را میهمان است. ایشان صفحه‌ای از تاریخِ زنانِ تأثیرگذارِ کرمان را به خود اختصاص داده است. وجود زنانی از این دست، باعث بالندگی روحِ پایداری، ایثار و شجاعت و کمک به بازتولیدِ گفتمانِ انقلابِ اسلامی است. اینجانب ضمنِ گرامی‌داشتِ یادِ همۀ شهدا و به ویژه شهیدان سیف‌الدّینی راد و شهید برهانی، درگذشتِ این بانویِ فقیدۀ ماجده را به همۀ مردمِ عزیز کرمان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحومه غفرانِ الهی و برایِ بازماندگان صبرِ جزیل مسألت دارم.

محمّــــدجواد فـــدائی
استاندارِ کـــرمان



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار