در نشست هم‌اندیشی سازمان آتش‌نشانی و هلال احمر تأکید شد:
نشست هم‌اندیشی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان و جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 15 June 2020

به گزارش کرمان‌آنلاین، در این نشست که با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و مدیرعامل جمعیت هلال احمر برگزار شد، ایمان سیف‌الهی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری و رئیس هیئت‌مدیره سازمان آتش‌نشانی، بر تعامل سازمان‌های امدادی در عملیات‌های امدادی و حوادث تأکید کرد.
سیف‌الهی همچنین آموزش نیروهای امدادی را ضرروی دانست و گفت: باید برای ارایۀ آموزش‌های دو مجموعۀ آتش‌نشانی و هلال احمر در محله‌های کرمان، زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کرد.
رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز در این نشست از آمادگی این سازمان در زمینۀ همکاری و تعامل بیشتر با جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: تعامل این دو مجموعه، عملکرد بهینه‌ای در زمینۀ امدادرسانی در حوادث خواهد داشت.
وی افزود: سازمان آتش‌نشانی به‌عنوان اولین و مهم‌ترین نیروی امدادی در کنار سایر ارگان‌ها ازجمله ستاد بحران، هلال احمر، اورژانس وغیره، تمام تلاش خود را برای امدادرسانی به شهروندان به‌کار خواهد گرفت.
میرزایی ادامه داد: مطمعناً تعامل سازمان‌های امدادرسان در بحران‌ها، در انجام بهتر عملیات‌ها مؤثر خواهد بود که این مهم نیاز به همکاری‌های متقابل در زمینۀ آموزشی و انجام مانورهای مشترک دارد.

تعامل بیشتر سازمان‌های امدادی برای ارایۀ خدمت بهتر در حوادث

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار