کد خبر: ۸۶۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 21 June 2020

هم‌زمان با سخنان معاون وزیر بهداشت درباره افزایش قابل توجه ابتلا به کرونا در ۱۰ استان ایران، آمار رسمی جان‌باختگان کرونا نسبت به اردیبهشت ماه بیش از دو برابر افزایش یافت.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند و آمار رسمی جان‌باختگان به ۹ هزار و ۱۸۵ نفر رسید.

سیما سادات لاری گفت که دو هزار و ۶۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع مجموع بیماران به ۱۹۵ هزار و ۵۱ نفر رسید.

آمار رسمی جان‌باختگان کرونا نسبت به اردیبهشت ماه بیش از دو برابر شده است. در روزهای پایانی اردیبهشت و ابتدای خرداد متوسط تعداد افراد جان باخته در روز حدود ۵۰ نفر بود.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت که استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمانشاه، هرمزگان و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

در همین حال ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، اعلام کرد که میزان شیوع کرونا در ۱۰ استان ایران رشد قابل توجهی داشته است. او در عین حال شیوع موج دوم کرونا در این استان‌ها را رد کرد. حریرچی گفت که شیوع کرونا در این استان‌ها در ماه‌های گذشته «به قله نرسیده بود و اکنون به قله رسید‌ه است.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار