حسن پور بیگلری:
عضو فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در مجلس گفت: تفکر حاج قاسم سلیمانی ها یعنی تفکر مقاومت و دفاع از منافع ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی کشورها،موجب سربلندی ملت ایران شده و معادلات جهان را تغییر داده است.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 24 June 2020

به گزارش «تابناک» شهباز حسن‌پور‌بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی تاکنون به همه تعهدات برجامی خودش عمل کرده و این در حالی است که آمریکا تعهداتش را نقض کرد و همچنین اروپایی ها نیز از خودشان بدعهدی نشان داده اند.

اروپایی ها بار دیگر ماهیت غیرقابل اعتماد خود را نشان دادند

این نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه کشورهای اروپایی عضو برجام و شورای امنیت سازمان ملل باید اقدامات ضدایرانی ایالات متحده را محکوم می کردند،تصریح کرد:با توجه به پایبندی جمهوری اسلامی به توفقنامه برجام و همکاری بسیار گسترده با آژانس بین الملی انرژی هسته ای،غرب  و کشورهای اروپایی یک بار دیگر ماهیت غیرقابل اعتماد خود را به ملت ایران نشان دادند.

تفکر مقاومت هوشمندانه موجب سربلندی ملت ایران شده است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس مطرح کرد: با توجه به اینکه ایران امتیازهای فراوانی برای رسیدن به توافق برجام داده و همواره به تعهدات خود در قالب این توافقنامه پایبند بوده است؛ هیچ گونه توافق جدیدی را نخواهد پذیرفت؛ در چنین شرایطی آمریکا به عنوان ناقض توافقنامه و اروپا به عنوان مجموعه ای که جرات و قدرت عمل به این توافقنامه را به دلیل فشارهای آمریکا نداشته ،شناخته می شود.

عضو فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در مجلس با تاکید بر موضع مقاومت هوشمندانه،خاطرنشان کرد: در صورتی که ما به گفتمان "مقاومت" اعتقاد داشته باشیم و اجرایی شدن آن را مورد توجه قرار دهیم، برخی مشکلات تسهیل می‌شود. جمهوری اسلامی ایران بر اساس تفکر مقاومت به حدی از اقتدار رسیده که نفتکش‌های نظامی با پرچم پرافتخارترین ملت جهان ،مرزهای تحریم را شکسته و از مرزهای اقتدار عبور کرده است.

رفتار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به صورت حرفه‌ای و مستقل نیست

وی با تاکید براینکه رفتار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به صورت حرفه‌ای و مستقل نیست، تاکید کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی با تصویب این قطعنامه استقلال  خود را زیر سوال برد.

حسن پور بیگلری با تاکید بر اینکه پیروزی تنها با مقاومت به دست می‌آید،مطرح کرد: همانطور که رئیس مجلس هم تاکید کرد؛راهی جز ایستادگی و مقاومت هوشمندانه و تدبیرانقلابی وجود ندارد و گزینه مقاومت هوشمندانه و فعال یک گزینه راهبردی برای ملت ایران است.

تفکر مقاومت هوشمندانه موجب سربلندی ملت ایران شده است
 
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  اروپایی ها با پیگیری خواسته های آمریکا در پیشبرد قطعنامه ضدایرانی نشان دادند که در کینه ورزی با ایران دست کمی از آمریکا ندارند، مطرح کرد: کشورهای اروپایی که از یک سو، قطعنامه غیرقانونی علیه ملت ایران صادر می کنند و از سوی دیگر مدعی پایبندی به برجام و تلاش برای حفظ آن هستند.

حسن پور تاکید کرد: ایران هرگاه ایستادگی کرده و بر قدرت نظامی خود متکی بود در اوج قدرت ایستاد، ادامه داد: در جریان وضع مجدد تحریم‌های ضدایرانی آمریکا و مقاومت در منطقه به موفقیت‌های خوبی دست یافتیم،همانطور که  نفتکش های  ایرانی بدون توجه به تهدیدات آمریکا با پرچم جمهوری اسلامی به ونزوئلا رفتند.

این نماینده مردم در مجلس دهم و یازدهم مطرح کرد: آمریکا در اقدامی بزدلانه سردار بزرگ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند و تصور می‌کرد که با این اقدام، محور مقاومت در منطقه را به هم خواهد ریخت،اما با نتیجه عکس مواجه شد، کما اینکه تاکنون مقاومت با اقتدار بیشتری در مقابل آمریکا ایستاده و ملت ایران هم محکمتر از گذشته به آرمان‌های نظام پایبند بوده و وفاداری خود را به اثبات رسانده است.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفکر حاج قاسم سلیمانی ها ؛یعنی تفکر مقاومت و دفاع از منافع ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی کشورهای مستکبر، موجب سربلندی ملت ایران شده و معادلات جهان را تغییر داده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، قطعنامه تروئیکای اروپا علیه ایران، به رغم مخالفت جدی چین و روسیه در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه ۳۰ خرداد به تصویب رسید.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار