شکرالهی:
نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج در مجلس، با بیان اینکه تعداد زیادی از زنان جنوب استان کرمان تحصیلکرده هستند اما در جذب نیروی انسانی در بخش‌های مختلف کمتر از ظرفیت آنها استفاده می‌شود، از دولت خواست تا رفع این نقیصه را از بدنه خود شروع کند.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 27 June 2020

به گزارش «تابناک»؛ منصور شکرالهی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد بروز قتل ناموسی در استان کرمان و انتشار خبری مبنی بر اینکه زنان در این منطقه از امنیت لازم در خانواده برخوردار نیستند، گفت: مردم این استان بسیار اخلاق‌مدار بوده و نسبت به خانواده متعهد هستند، اما ارتقا جایگاه زنان موضوعی است که نیاز به توجه بیشتری دارد و می‌طلبد در این خصوص نه تنها در این منطقه بلکه در سراسر کشور فرهنگسازی شود.

دولت برای رفع مشکل عدم استخدام زنان کرمانی در دستگاه‌های اجرایی تدبیری بیندیشد

دولت، ارتقای جایگاه زنان را با استفاده از ظرفیت آنها در سمت‌های عالی دستگاه‌های اجرایی محقق کند

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان کرمان روابط بین اعضای خانواده‌ها بسیار گرم و صمیمانه است و حفظ کیان خانواده برای آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است، تاجاییکه برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی تصریح کرد: البته دولت هم نقش مهمی در ارتقا جایگاه زنان در سطح جامعه دارد و می‌تواند این امر را هم در مناسبات اجتماعی و هم ایجاد فضایی در بخش‌های اجرایی برای استفاده بیشتر از ظرفیت زنان شایسته در سمت‌های عالی محقق کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: هم‌اکنون تعداد زیادی از زنان جنوب استان کرمان تحصیلکرده هستند، اما متاسفانه در جذب نیروی انسانی در بخش‌های مختلف کمتر از ظرفیت آنها استفاده می‌شود، بنابراین از دولت می‌خواهیم که رفع این نقیصه را از بدنه دستگاه‌های اجرایی شروع کند.

ممانعت از بروز رفتارهای خشونت‌آمیز علیه زنان در گروی ورود مسئولان قضایی و امنیتی است

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلوگیری از بروز رفتارهای خشونت‌آمیز علیه زنان به ویژه در قالب قتل‌های ناموسی موضوعی است که تمام مسئولان مربوطه در بخش‌های قضایی و امنیتی باید برای آن چاره‌اندیشی کنند، ضمن اینکه ما به طور جدی روند بررسی پرونده قتل صورت گرفته در این استان را از طریق مراجع قضایی رسیدگی‌کننده پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار