در یکی از آخرین اقدامات نماینده ادوار مجلس با انتشار گفتگوی سخنگوی شورای نگهبان به موضوع ادعاهای معترضان به اعتبارنامه خود پرداخته است .
کد خبر: ۸۷۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 15 July 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با گذشت حدود یک هفته از رد اعتبارنامه تاجگردون اما همچنان غلام رضا تاجگردون از هر فرصتی برای بیان برخی نکات در خصوص اعتبارنامه خود و حمله به افرادی که بانی این ماجرا بودند استفاده می کند .
در یکی از آخرین اقدامات نماینده ادوار مجلس با انتشار گفتگوی سخنگوی شورای نگهبان به موضوع ادعاهای معترضان به اعتبارنامه خود پرداخته است .
عباسعلی کدخدایی در این ویدئو به جلسه‌ای با نمایندگان معترض اشاره می‌‌کند (که به‌نظر همان جلسه علیرضا زاکانی با آیت‌الله جنتی باشد) و می‌گوید در آن جلسه نمایندگان مدارکی را ارائه کردند و مدعی شدند که این مدارک جدید است و از چشم شورای نگهبان پنهان مانده است.
وی در ادامه می گوید : نمایندگان می‌گفتند این مدارک شامل احکام قضایی علیه تاجگردون است.
کدخدایی ادامه می دهد : شورای نگهبان در قالب چارچوب‌های قانونی خودش نظر می‌دهد و مجلس هم در چارچوب‌های مشخصی اعلام نظر می‌کند؛ این دو مرحله رسیدگی براساس قانون است و قانونگذار براساس مصلحت و حکمت اینگونه تصمیم گرفته است. از ابتدای انقلاب هم افراد زیادی بوده‌اند که صلاحیت‌شان در شورای نگهبان تأیید شده، ولی مجلس به اعتبارنامه آنها رأی نداده است.
 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلامرضا تاجگردون که اعتبارنامه او هفته گذشته در مجلس رد شد، با انتشار این ویدیو از گفت‌وگوی تلویزیونی سخنگوی شورای نگهبان نوشت: «اینقدر این حرف بچرخه تا یکی حرف بزنه. این حرف‌های جناب دکتر کدخدایی است.
آقایان خیلی صریح پیش آیت‌الله جنتی می‌فرمایند آقای تاجگردون در سال‌ جاری حکم قضایی دارد . اگر همین یک حرف را ثابت کنند ، من همه ادعاها را می‌پذیرم و اگر نتوانند ثابت کنند ، حتما صلاحیت ماندن در خانه ملت را ندارند.
من و مردم ایران منتظر دیدن این حکم هستیم.»
 
برچسب ها: تاجگردون ، کدخدایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار