جام آلوده به کرونا
با اعلام مسوولین فوتبال بانوان کشور، سوت پایان بازی های لیگ برتر فوتبال بانوان به صدا در آمد و بانوان شهرداری بم قهرمان این دوره از رقابت ها شدند.
کد خبر: ۸۷۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 19 July 2020

به گزارش «تابناک»؛ پس از شیوع ویروس کرونا و لغو چند ماهه ی تمام بازی های فوتبال، سرانجام با اعلام گلاره ناظمی مسوول برگزاری رقابت های فوتبال بانوان ایران، عنوان قهرمانی لیگ فوتبال بانوان در سال جاری به شهرداری بم رسید تا این تیم برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

بر این اساس تیم شهرداری بم با 18 بازی، 18 برد و 54 امتیاز موفق شد رکورد صددرصد پیروزی و نیز هت تریک قهرمانی را از آن خود کند و دو تیم وچان کردستان و شهرداری سیرجان به ترتیب با 48 و 41 امتیاز مقام های دوم و سوم را کسب کنند؛ ضمن اینکه شهرداری بم در یک دوره چهار ساله قهرمان فوتبال بانوان ایران شده بود اما بعد از یک سال وقفه دوباره در سه سال پیاپی سه عنوان قهرمانی کسب کرده تا کارنامه پرباری برای خود رقم بزند و این‌چنین هفتمین قهرمانی تاریخ خود را در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور جشن بگیرند.

گلاره ناظمی با اشاره به اینکه در جلسه سازمان لیگ درباره تیم های سقوط کننده تصمیم گیری خواهد شد، بیان کرد: مسوولان لیگ برتر بانوان در انتظار زمان مناسب برای جشن قهرمانی و اهدای جام هستند.

هت تریک قهرمانی بانوان شهرداری بم با رکورد بدون باخت

انتهای پیام/ مهدی طیبی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار