مهدی تدین از فعالین فرهنگی و سیاسی اعلام کرد: طرح مطالبه‌گری و نقد در چارچوب اصول و قوانین و مقررات نظام را حق قانونی خود دانسته ، قطعاً پس از این نیز مصمم‌تر و پیگیرانه‌تر در این جهت گام برخواهم برداشت.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 24 July 2020

«مهدی تدین» چهره فرهنگی و سیاسی استان کرمان که توسط پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به دادگاه فراخوانده شده، در گفتگو با خبرنگار «تابناک» ضمن بیان این جمله ، به نوعی بر این امر صحه گذاشت که قطعاً بازی احضار و بازداشت منتقدین نه تنها دستاورد مورد نظر را برای نماینده‌ای که در برابر پرسشها ومطالبات عدیده ‌ جامعه راهبرد تهاجمی را در پیش گرفته به همراه نخواهد داشت، بلکه بخصوص در روزهایی که مطالبه‌گری به خواسته‌ی مهم و محوری مقام معظم رهبری در سالهای آغازین گام دوم انقلاب تبدیل گردیده سیاست سرکوب سراسری منتقدین اقدامی بی‌حاصل و به نوعی ساده انگاشتن قضایا از سوی آقای نماینده است.

وی تأکید کرد: در روزهایی که پاکسازی جامعه از بسیاری آلودگی‌ها و سوء جریانات اقتصادی ، مالی و اداری به یکی از مهمترین محورهای سؤال ، پیگیری و نقد رهبری، مردم و مطالبه‌گران تبدیل گردیده ، آنچه بیشتر مایه‌ی تعجب آحاد مردم وصاحب‌نظران گردیده، شیوه‌ی برخورد نماینده‌ای چون محمدرضا پورابراهیمی رئیس فعلی کمیسیون اقتصادی مجلس است ، که می‌بایست با احترام به نظرات و نقدهای منتقدین، و درک صحیح از وظایف قانونی ، جایگاه و رسالت نمایندگی، پاسخگوی تمامی مطالبه گری ها بوده و به نوعی در اجابت تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیشگام باشد.

تدین افزود: لیکن به هر تقدیر ، وی اکنون مسیر برخورد با مطالبه‌گران را انتخاب کرده. مطالبه‌گرانی که بنظر می‌رسد با این اقدام پورابراهیمی ، در ادامه‌ی راه مطالبه‌گری مصمم‌تر از قبل به راه خود ادامه خواهند داد.

آیا راهبرد تهاجمی پورابراهیمی مانع از مطالبه‌گری خواهد شد؟

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار