پور ابراهیمی با این رفتار، زمزمه‌های جدایی از اصولگرایان را بلند کرده و فکر می کند به تنهایی می تواند گروه سیاسی مستقل در کرمان را به راه بیندازد.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 27 July 2020

به گزارش «تابناک»؛ محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی که در جمع شورای اصولگرایان استان کرمان صحبت می‌کرد با گلایه از رویکرد این شورا در انتخابات مجلس گفت: "ابتدا نام بنده و آقای زاهدی به عنوان نامزدهای شورای اصولگرایی بیان می‌شود و بعد برخی افراد ورود کرده و کار را خراب می‌کنند". احتمالاً اشاره پورابراهیمی به حضور بابایی، کمساری، امین زاده و یوسفی از نیروهای جریان انقلابی در عرصه انتخابات است. البته این نوع ادبیات، نوعی فرار به جلو و پاسخ به اعتراضاتی است که جمعی از اصولگرایان در زمان انتخابات بدلیل انتشار پوستر مشترک پورابراهیمی با کاندیدای اصلاح‌طلب و حتی افراد دیگری است(بیشتر بخوانید) که با اظهارات مکرر پورابراهیمی مبنی بر اینکه کاندیدای مستقل است، در تعارض بود.(بیشتر بخوانید) اگرچه پورابراهیمی با انتشار کلیپی همه‌ی این ائتلاف‌ها را حتی ائتلاف مورد تأیید شورای اصولگرایی را هم غیرواقعی اعلام کرد، اما نتوانست جمع را قانع کند.(بیشتر بخوانید)

تهدید پورابراهیمی به تسویه با جریان اصولگرایی و انقلابی؟!

اما آنچه که در عرصه واقع نیز به وقوع پیوست، اعتراض جمعی از جریان انقلابی به مواضع پورابراهیمی در حمایتش از برخی تصمیمات اقتصادی دولت و نزدیکی بیش از اندازه‌اش به لاریجانی و طیف حامی دولت در مجلس بود.(بیشتر بخوانید)

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با اعتراض به شورای اصولگرایی گفت "این چه بحثی است که برخی علیه رئیس مجمع نمایندگان استان فعالیت می‌کنند؟ وقتی ۹ نفر نماینده مجلس را قبول دارید باید تصمیم آنها مبنی بر انتخاب ریاست مجمع را نیز قبول داشته باشید، "حال آنکه حسن پور با ۵ رأی از ۱۰ رأی، رئیس مجمع نمایندگان شد و ۹ رأی برای ریاست مجمع که از سوی پورابراهیمی مطرح می‌شود صحت ندارد.(بیشتر بخوانید)

اخبار مرتبط:

 شاهد بی‌تقوائی‌هایی در استان هستیم/چرا برخی علیه رییس مجمع نمایندگان استان فعالیت می‌کنند؟

 آیا راهبرد تهاجمی پورابراهیمی مانع از مطالبه‌گری خواهد شد؟

 کلکسیون احضارها و دستگیری‌های آقای نماینده (محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی)

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش ضمن تهدید شورای اصولگرایی گفت: "ما پیشکسوتان را قبول داریم و با کسانی که بی‌تقوایی کرده اند تسویه خواهیم کرد و باید شورا، شورای ناب و از افراد انقلابی باشد".

معلوم نیست آقای نماینده از چه جایگاه و موضعی علیه اعضای شورای اصولگرایی صحبت می‌کند و افراد را تهدید به تسویه می‌کند. ظاهراً اعتماد به‌نفس کاذب آقای پورابراهیمی موجب شده در صدد تسویه افرادی که با وی مخالف هستند و یا انتقاد دارند برآید و آنها را بی‌تقوا بخواند؛ انگار ایشان شاخص انقلابی گری را در میزان حمایت از خود می‌داند و هرکس بر خط کش خود خوانده‌اش منطبق نباشد بی تقواست و باید با او تسویه حساب کند و زمینه را برای حضور افرادی که تعریف و تمجیدش می کنند در شورای اصولگرایی باز شود.

این ادبیات پورابراهیمی همراه با اقدامات اخیرش در سیل شکایت از منتقدینش انسان را یاد رفتارهای انحصارطلبانه برخی تندروها با مخالفینش می‌اندازد و اینگونه به نظر می رسد پور ابراهیمی با این رفتار، زمزمه‌های جدایی از اصولگرایان را بلند کرده و فکر می کند به تنهایی می تواند گروه سیاسی مستقل در کرمان را به راه بیندازد. البته این اتفاق زیاد دور از انتظار نبود کسی که تاجگردون را از خودش برای ریاست کمیسیون اقتصادی شایسته تر می‌بیند؛ انتقاد نیروهای جوان و انقلابی را برنتابد..

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار