الان نیز از آقای پورابراهیمی که مدعیست با احدی عقد اخوت نبسته توقع می‌رود به گزارش حسابرس قانونی از تخلفات شرکت ساختمانی کرمانیان که بخش اعظمی از آن به بستگان ایشان بر می‌گردد و اتفاقاً قریب به ۱۵۰ صفحه است واکنش نشان دهد و ریز آن را در صحن علنی مجلس قرائت نماید و کل گزارش را به وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی ارائه دهند.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ 02 August 2020

به گزارش «تابناک»؛ آقای وزیر الان گزارش ۱۵۰ صفحه‌ای تخلفات مدیریتی شرکت ملی مس چهار ماه روی میز شماست؛ این گزارش حسابرس است گزارش من نیست، اگر هرچه سریعتر به تخلفات شرکت ملی مس رسیدگی نشود بنده ریز گزارش تخلفات را در صحن علنی قرائت خواهم کرد و به وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی، کل گزارش را خواهیم داد.

مرور تاریخ/ نطق طوفانی و آتشین پورابراهیمی علیه شرکت مس

ما سر پیمانمان با مردم با احدی تعارف نداریم با هیج مجموعه‌ای أحد اخوت نبستیم؛ لذا بنده امروز اعلام می‌کنم سریع‌تر باید پرونده تخلفات شرکت ملی مس در کشور تعیین تکلیف شود و سریعتر با خاطی یان برخورد شود.

بله!
این تنها بخشی از نطق آتشین پورابراهیمی بود در تاریخ سوم آذر ۹۵ علیه مدیران وقت شرکت مس در صحن علنی مجلس بود.

الان نیز از آقای پورابراهیمی که مدعیست با احدی عقد اخوت نبسته توقع می‌رود به گزارش حسابرس قانونی از تخلفات شرکت ساختمانی کرمانیان‌ که بخش اعظمی از آن به بستگان ایشان بر می‌گردد و اتفاقاً قریب به ۱۵۰ صفحه است واکنش نشان دهد و ریز آن را در صحن علنی مجلس قرائت نماید و کل گزارش را به وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی ارائه دهند.

آقایان بدانند با تغییر مدیران عامل شرکت ملی مس و شرکت‌های تابعه، فرجی در این پرونده‌ها حاصل نخواهد شد. امروز عزم قوه قضائیه برخورد با خاطیان، کم‌کاران و مفسدین است.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار