کد خبر: ۸۸۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳ 07 August 2020

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان شکایت نکرده حقوقی‌ شاکی است؟!به گزارش «تابناک»؛ بعد از طرح موضوع حکایت شکایت صدا و سیما از خبرنگار نشریه محلی در گروه مطبوعات و خبرنگاران کرمان علی رمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان پیامی را با این مضمون به خبرنگاری که شکایت از ایشان مطرح شده‌ است می‌دهند:
اولاً شکایت را بنده (علی رمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان) نکرده‌ام حقوقی سازمان کرده است ثانیاً آیا توهین به اجزای یک نهاد حاکمیتی جمهوری اسلامی از کی تا بحال جزو وظایف خبرنگاری شده است اگر لازم می‌دانید به حقوقی سازمان زنگ بزنم پاسخ شما را در همین فضایی که خودتان طرح بحث کرده‌اید بدهند.

پاسخ خبرنگار:
ممنون می‌شوم اگر بفرمایید در همان فضا طرح موضوع شود، اگر نیاز به پاسخ بود بنده در همان فضا پاسخ خواهم داد. فقط بدانید هیچ توهینی نبوده است، طرح یک موضوع و انتقاد از مدیران ناکارآمد بوده است. بنده در هر فضا و مرجعی پاسخگو خواهم بود.

واقعاً در صدا و سیمای مرکز کرمان چه خبر است علت شکایت و مطلبی که از آن شاکی شده صدا و سیما مرکز کرمان منتشر کند تا مردم قضاوت کنند

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان شکایت نکرده حقوقی‌ شاکی است؟!

 اخبار مرتبط:

حکایت شکایت صدا و سیما از خبرنگار نشریه محلی کرمان چیست؟

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
این ره که می روند به ترکستان است
جناب مدیر کل
با سلام و تبریک روز خبرنگار
لطفا جهت جلوگیری ائتلاف وقت از تجربه مدیر کل اسبق صدا و سیما نسبت به شکایت این مجموعه در دوران مدیریتش توسط حقوقی و با هماهنگی ایشون مشاوره بگیرید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار