طی آیینی با حضور مسوولان؛
همزمان با فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، از خبرنگاران و اهالی رسانه سیرجان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 09 August 2020

به گزارش «تابناک»؛ در این مراسم که با حضور امام جمعه سیرجان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، رییس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، تنی چند از مسوولان و خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان ضمن تبریک روز خبرنگار و ابراز همدردی با مردم لبنان در خصوص حادثه اخیر، گفت: در اسلام هیچ مرزی وجود ندارد؛ اگر به مردم سوریه و لبنان کمک می کنیم چون مسلمانیم و وظیفه انسانی و دینی خود را انجام می دهیم.
وی با اشاره به توطئه های دشمن در سالهای اخیر و روند ادامه آن در منطقه تصریح کرد: سران مستکبر و حامیان جیره خور آنها بنا به ایجاد اختلاف و آشوب دارند و می دانند توان مقابله با ایران را ندارند؛ اما اقدام به ترور و دست به خرابکاری می زنند که نمونه بارز این جنایات ترور حاج قاسم سلیمانی بود.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان افزود: بسیاری از خبرنگاران و عزیزان در دوران دفاع مقدس و سربازان دفاع از سوریه به درجه رفیع شهادت رسیدند؛ ما باید آنها را الگوی خود قرار دهیم و خبرنگاران نیز باید انعکاس خوبی از اتفاقات پیرامون خود داشته باشند؛ حرفه شما پر مسوولیت و سنگین است.
حجت الاسلام سیدمحمود حسینی خطاب به خبرنگاران گفت: شما را به تقوای الهی و ترس از خداوند توصیه می کنم که اگر به آن عمل شود خوب کار می کنیم؛ امروز مردم گرفتار مشکلات اقتصادی هستند که باید به آن بپردازیم و مردم را به سعه صدر دعوت کرد و باید به گونه ای بنویسید که دشمنان مایوس و سرنگون شوند.
در ادامه این نشست سهراب بهاالدینی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، ضمن تقدیر از خبرنگاران، سیرجان را یکی از شهرهای مهم و بزرگ در استان و کشور از نظر رسانه و مطبوعات برشمرد و گفت: نشریات بیش از متن به حاشیه می‌پردازند که امیدواریم به متن بیشتر بپردازند. نقطه قوت سیرجان فعالیت گسترده و پوشش رسانه‌ای است.
وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران تصریح کرد: تحریم هم نتوانست مقابل اراده و پیشرفت ملت و کشور ایران را بگیرد؛ همانگونه که شاهد توسعه و آبادانی کشور هستیم که در این راستا در سیرجان ۵۰ میلیارد در حوزه راهسازی با اعتبارات دولتی، در حوزه گازرسانی، در بحث اقدام ملی واگذاری زمین در روستا و چند طرح عمرانی را در دستور کار داریم و در بحث اشتغالزایی در سه سال گذشته بیشترین رشد را در استان داشتیم که ۳هزار فرصت شغلی طی ماه‌های اخیر ایجاد شده است.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان بیان کرد: در خصوص مبارزه با کرونا، نشریات عامل مهمی بودند که توانستیم با کمک آنها روند خوبی را پشت سر بگذاریم و در سایه همین وحدت است که سیرجان در حال پیشرفت و توسعه است.
در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه خبری و رسانه های سیرجان تجلیل شد.

انتهای پیام/ مهدی طیبی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار