نمایندگان جریان انقلابی مجلس در مخالفت از وزیر پیشنهادی صمت نطق کردند و مدرس خیابانی با رای نمایندگان از رفتن به وزارت صمت جا ماند. انتصاب افراد مسئله دار، واگذاری ارز دولتی به برخی اطرافیان جهت واردات، گرانی افسارگسیخته قیمت خودرو و انحصار واردات برخی مواد اولیه از نکاتی بود که مخالفین وزیر پیشنهادی در مجلس عنوان داشتند.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 13 August 2020

به گزارش «تابناک»؛ حمایت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از مدرس خیابانی و تایید برنامه های وزیر پیشنهادی صمت از سوی پورابراهیمی در مجلس انقلابی کارساز نشد.

تیر های آقای نماینده یکی پس از دیگری به سنگ می خورد

تلاش معاون پارلمانی معرفی شده از سوی آقای نماینده نیز در جلب حمایت نمایندگان بی تاثیر بود.

به نقل از مهر نیوز، بابایی نماینده ساری در دفاع از وزیر پیشنهادی دولت گفت: رئیس کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیسیون اقتصادی برنامه‌های مدرس خیابانی را تأیید کردند؛ بنابراین چنانچه او به عنوان وزیر انتخاب شود در آینده می‌توانیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

لازم به توضیح است نمایندگان جریان انقلابی مجلس در مخالفت از وزیر پیشنهادی صمت نطق کردند و مدرس خیابانی با رای نمایندگان از رفتن به وزارت صمت جا ماند. انتصاب افراد مسئله دار، واگذاری ارز دولتی به برخی اطرافیان جهت واردات، گرانی افسارگسیخته قیمت خودرو و انحصار واردات برخی مواد اولیه از نکاتی بود که مخالفین وزیر پیشنهادی در مجلس عنوان داشتند.

این رأی حامل پیام های مهمی برای نمایندگانی بود که دنبال شبکه چینی هستند.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار