برای رسیدگی به زیر مجموعه‌های موسسه صندوق بازنشستگی مس؛
عضو هیئت نظارت بر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهیدباهنر کرمان گفت: در راستای دادخواهی دانشجویان کرمانی به زیر مجموعه‌های موسسه صندوق بازنشستگی مس، نمایندگان ۱۱ تشکل دانشجویی به دیدار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ می‌روند.
کد خبر: ۸۸۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 15 August 2020

به گزارش «تابناک»؛ در پی مکاتبه تشکل‌های دانشجویی مطالبه گر و عدالتخواه با رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و درخواست پیگیری تخلفات و فسادهای صورت گرفته از سوی وابستگان نزدیک یکی از نمایندگان مجلس در شرکت راهسازی و ساختمانی کرمانیان از زیر مجموعه های موسسه صندوق بازنشستگی مس و پاسخ حجه السلام و المسلمین پژمان فر به این نامه و صدور دستور رسیدگی بزودی جلسه مشترکی بین ریاست کمیسیون اصل ۹۰ و نمایندگان یازده تشکل دانشجویی برگزار خواهد گردید.

استبرقی عضو هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر ضمن اعلام این خبر افزود جریان دانشجویی با عنایت به آرمان خواهی و عدالت طلبی خود بر سر عهدش با شهدا و امام شهدا مانده و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری تا آخرین توان خود در مقابل ویژه خواری، فساد، دست اندازی به اموال عمومی و آقا زاده گی ایستاده است.

وی ادامه داد دیگر دوران بخور در رو نیز مثل دوران بزن در رو تمام شده و بحمدالله با حضور حضرت آیت الله رئیسی اقدامات انقلابی در مبارزه با فساد شدت گرفته و افزود عزم جدی مجلس و دستگاه قضا به مبارزه با فساد است و این مبارزه را نیز از درون خود شروع کرده اند و حتما این اقدامات برکات زیادی را برای نظام اسلامی به ارمغان خواهد آورد
وی ادامه داد از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان می خواهیم به رفتار های غیر متعارف نمایندگان مثل چینش مدیران و اعضای هیات مدیره از بین دوستان و خویشاوندانشان و حمایت از مفسدین ورود کنند و نگذارند بعضی از نمایندگان متخلف و غیر انقلابی بیش از این اموال عمومی را به نفع منافع خویش مصادره کنند.

استبرقی، عضو هیئت نظارت بر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهیدباهنر کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در راستای دادخواهی دانشجویان کرمانی در خصوص رسیدگی به عملکرد زیر مجموعه‌های موسسه صندوق بازنشستگی مس، نمایندگان یازده تشکل دانشجویی به دیدار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ می‌روند.

استبرقی ادامه داد: در پی مکاتبه تشکل‌های دانشجویی مطالبه گر و عدالتخواه با رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و درخواست پیگیری تخلفات و فساد‌های صورت گرفته از سوی وابستگان نزدیک یکی از نمایندگان مجلس در شرکت راهسازی و ساختمانی کرمانیان از زیر مجموعه‌های موسسه صندوق بازنشستگی مس و پاسخ حجت السلام پژمان فر به این نامه و صدور دستور رسیدگی به زودی جلسه مشترکی بین ریاست کمیسیون اصل ۹۰ و نمایندگان یازده تشکل دانشجویی برگزار خواهد شد.

عضو هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر ضمن اعلام این خبر افزود: جریان دانشجویی با عنایت به آرمان خواهی و عدالت طلبی خود بر سر عهدش با شهدا و امام شهدا مانده و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری تا آخرین توان خود در مقابل ویژه خواری، فساد، دست اندازی به اموال عمومی و آقا زاده گی ایستاده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حضور آیت الله رئیسی اقدامات انقلابی در مبارزه با فساد شدت گرفته و عزم جدی مجلس و دستگاه قضا به مبارزه با فساد است و این مبارزه را نیز از درون خود شروع کرده اند و حتما این اقدامات برکات زیادی را برای نظام اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

استبرقی عنوان کرد: از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان می‌خواهیم به رفتار‌های غیر متعارف نمایندگان مثل چینش مدیران و اعضای هیات مدیره از بین دوستان و خویشاوندانشان و حمایت از مفسدین جلوگیری کرده و نگذارند بعضی از نمایندگان متخلف و غیر انقلابی بیش از این اموال عمومی را به نفع منافع خویش مصادره کنند.

نمایندگان ۱۱ تشکل دانشجویی استان کرمان به دیدار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ می‌روند

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار