نماینده شیراز با بیان اینکه نباید فریب لبخند دشمن را بخوریم گفت: بخشی از این اقدامات نتیجه اعتماد برخی افراد به دشمن است که سعی می‌کنند کشور را وابسته اعلام کنند یا با مدیریت ضعیف در دیپلماسی و برخی عقب نشینی ها به چراغ سبز فریبکارانه دشمن امیدوارند.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 28 November 2020

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با بیان اینکه بزرگترین اشتباه ما اعتماد به دشمن خواهد بود، گفت: اگر تصور کنیم دشمن از دشمنی دست بر می‌دارد و متوقف می‌شود خوش خیالی است چرا که دشمن تلاش می‌کند رفتار خود را به شکل‌ها و روش‌های دیگر ادامه دهد.

وی با یادآوری اینکه رفتارهای کینه ورزانه دشمنان هیچگاه متوقف نشده و در طی این سال‌ها ادامه یافته است تاکید کرد: ممکن است شیوه‌ها و شگردها تغییر کند اما خوی تجاوزگر و جنایتکارانه دشمن تغییر نمی‌کند و این بزرگترین اصلی است که ملت انقلابی ما نباید هرگز فراموش کند.

عزیزی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند حوزه هسته‌ای کشور، و مردم شریف ایران افزود: پیشرفت و رشد کشور در حوزه‌های علمی، فناوری، دفاعی و هسته‌ای برای رژیم صهیونیستی، پیاده نظام وابسته و نفوذی دشمنان ملت بزرگ ایران قابل تحمل نیست و برای جلوگیری از ورود جوانان با انگیزه و همچنین متوقف کردن چرخه خلاقیت و فن آوری در این زمینه دست به هر عمل ناجوانمردانه ای می‌زنند.

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران باید بدانند که اینگونه اقدامات جنایتکارانه آنها بدون پاسخ نخواهد ماند تاکید کرد: همه ما مسئولیم و باید به وظیفه قانونی خود عمل کنیم تا با مسببین و مقصرین این حادثه برخورد قاطع و جدی صورت گیرد و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به نیابت از مردم ایران ابعاد مختلف این جنایت را بررسی خواهد کرد و به وظیفه خود عمل می‌کند.

عزیزی خاطر نشان کرد: پیام ایران اسلامی به این اقدام بی تردید همراه با عزت، اقتدار و کوبنده و در شأن و همطراز با آزادگی انقلابی ملت ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار