پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در پی ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده صادر شد
کد خبر: ۹۱۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 29 November 2020

به گزارش تابناک قم، در پیام حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ(آل عمران/169)

در جمعه ای دیگر، داغ ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی در دل شیدای منتظران منجی موعود تازه شد.
شهادت مظلومانه دانشمند متقی و مخلص شهید محسن فخری زاده را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه ، نایب بر حق اش، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز آن شهید عزیز و امت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.
این جنایت تروریستی بار دیگر از یک سو مظلومیت سربازان بی ادعا و گمنام ولایت را بر همگان آشکار کرد و از سوی دیگر چهره بدون نقاب دشمنان اسلام ناب و اوج رذالت و خباثت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.
خون پاک این شهید والامقام بار دیگر ثابت کرد که دل بستن به مذاکره با شیطان بزرگ، سرابی بیش نیست و امید است به برکت این خونها، کسانی که هنوز خواب آمریکا را می بینند، بیدار شوند.
این حادثه تروریستی و برخی بازتابها و واکنشهای به آن، مجددا ثابت کرد که مساله نفوذ در عرصه‌های سیاسی، امنیتی و فرهنگی شعار و توهم نیست بلکه تهدیدی جدی است که هوشیاری بیشتر همه آحاد مردم و تدبیر مسولین را می‌طلبد.
و نکته مهم اینکه باید مراقب باشیم عناصر ساده اندیش یا نفوذی با القائات و تسویلات شیطانی، جمهوری اسلامی را از انتقام مقتدرانه باز ندارند. چرا که هرگونه انفعال در برابر جنایتکاران، گستاخی بیشتر آنان را به دنبال دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار