امام جمعه کرمان:
امام جمعه کرمان گفت: امام خمینی (ره) بر باورهای مردم ما اثر جدی گذاشت، دین را به صحنه اجتماع آورد و حکومتی بر مبنای احکام اسلامی طرحی کرد.
کد خبر: ۹۳۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 01 February 2021

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: امام خمینی(ره) تجسم اسلام در شخصیت یک غیرمعصوم بود و ما این را در زمان خود دیدیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: امام خمینی(ره) تمامی دستوراتی را که اسلام و خداوند برای یک انسان آورده است را در زندگی خود پیاده کرد و به صورت حقیقی نشان داد.

وی ادامه داد: نکته دومی که در شخصیت معمار کبیر انقلاب ظهور و بروز کرد این بود که امام خمینی (ره) توانست باورهای مردم را تغییر داده و عوض کند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه سال‌ها شرق و غرب عالم تبلیغ می‌کردند که دین در زندگی انسان دیگر نمی‌تواند کارایی و کارآمدی داشته باشد گفت: خداوند این توفیق را امام (ره) داد تا با همت بلند و اراده قوی این باورها را عوض کند.

وی بیان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دین را به صحنه اجتماع آورده، در کشور بزرگی چون ایران اسلامی دین باوری را به معنای واقعی کلمه به وجود آورد و حکومتی بر مبنای احکام اسلامی طرحی کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) 10 سال پای این حکومتی دینی ایستاد و آن را اجرایی کرد گفت: امام (ره) نظامی به وجود آورد که نه وابسته به شرق بود و نه وابسته به غرب.

وی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نه فقط نگاه مردم را عوض کرد که بر باورها آنها اثر جدی گذاشت افزود: این کار بزرگ امام خمینی (ره) بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: باید در فرصت‌هایی که پیدا می‌شود به ویژه در فرصت دهه فجر انقلاب اسلامی ابعاد شخصیتی امام (ره) را بیشتر برای مردم توضیح داده و آن را تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه واکنش داخلی و بین المللی به شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی نشان داد که انقلاب اسلامی بارورتر از همیشه به حیات خود ادامه می‌دهد افزود: اندیشه‌های امام راحل، حضرت امام خمینی(ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، راهنمای ما برای ادامه راهی است که پس از چهاردهه آرمان و اهداف انقلاب را زنده‌تر و قوی‌تر نگه داشته است.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پس از سال‌های دفاع مقدس، گذر از بحران‌ها و ایستادگی در برابر دسیسه بدخواهان و دشمنان امروز استوارتر و بالنده تر از همیشه ایستاده است گفت: عزت امروز نظام، تحت رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و به پشتوانه حمایت و همراهی‌های مردمی محقق شده است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب مردم ایران الهام بخش آزادیخواهان و ملت‌های مسلمان و کشورهایی است که عزت و استقلال را در نفی نظام سلطه می‌جویند ادامه داد: استقلال و عزت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهیدان و ایثارگری فرزندان غیور این سرزمین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار