فرمانده سپاه استان کرمان از آغاز مرحله چهارم کمک مؤمنانه با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲.۴ میلیارد تومان در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 23 February 2021

 

مرحله نخست چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در استان کرمان با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به‌مناسبت اعیاد رجبیه و شعبانیه عصر امروز با توزیع 5 هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به مناسبت روز مهندس توسط جامعه مهندسین استان کرمان از مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان آغاز شد.

در آیین آغاز این رزمایش سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: کار بزرگ کمک مؤمنانه که در لبیک به فرمان حضرت آقا از نیمه شعبان آغاز شد همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها و برگزاری این رزمایش‌ها تا زمانی که درگیر ویروس کرونا هستیم و تا زمانی که احساس شود مردم ما نیاز به کمک دارند ادامه پیدا خواهد کرد افزود: شیوع این ویروس منحوس قلب‌های همه ما را به هم نزدیک‌تر کرد و باور کردیم که باید در کنار هم باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در این رزمایش‌های کمک مؤمنانه جمله زیبای شهید سلیمانی که "ما ملت امام حسینیم" بهتر جلوه‌گر شد گفت: همه ملت ما، مردم ما، مسئولان و خیران ما و ... در این شرایط ثابت کردند که ملت امام حسین(ع) یعنی تکیه گاه هم بودن.

وی با بیان اینکه هر چند ویروس کرونا فاصله‌های اجتماعی ما در حوزه درمان زیاد کرد اما فاصله‌های عاطفی و قلوب ما را به هم نزدیک کرد افزود: همان طور که در تحریم‌ها شاهد رشدهای غیرقابل توصیفی در انقلاب و در ملت ما بودیم در شیوع این ویروس هم شاهد صحنه‌های بسیار زیبا و نابی بودیم و که در ملت امام حسین (ع) در این حرکت‌ها نمود پیدا کرد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه در ماه رجب و شعبان‌المعظم چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در استان برگزار می‌شود گفت: این مرحله از رزمایش متفاوت است و به صورت قرارگاهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رزمایش با همان شناسایی که از قبل انجام شده توزیع کمک‌ها انجام می‌شود افزود: در این مرحله از کمک‌های مؤمنانه سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان نیز به کمک ما آمده و در یک حرکت تلفیقی با کک رده‌های تحت امر این سازمان به کمک ما آمده‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش حرکت بزرگی در استان آغاز شده و در این دو ماه عظیم و مبارک 20 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا اهدا می‌شود گفت: امروز به‌مناسبت روز مهندس توزیع 5 هزار بسته معیشتی آغاز می‌شود.

وی ارزش ریالی هر بسته را حدود 480 هزار تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع در فاز نخست این مرحله 2 میلیارد و 400 میلیون تومان توسط گروه‌های جهادی بین کسانی که توسط قرارگاه‌های امام حسن مجتبی (ع) و اداره صنعت، معدن و تجارت شناسایی شدند در استان توزیع می‌شود.

سردار معروفی با بیان اینکه 15 هزار بسته دیگر نیز تا پایان اسفندماه بین نیازمندان توزیع می‌شود افزود: در این فاز از کمک مؤمنانه برنج ما ایرانی است و از محصولات تولید داخل کشور در این بسته معیشتی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه کمک ویژه دیگری نیز داریم که از طریق سازمان بسیج سازندگی کشور و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پیگیر آن هستیم گفت: در این مرحله در کنار کمک مؤمنانه و اهدای بسته‌های معیشتی، آزادسازی زندانیان نیازمند و اهدای جهیزیه را هم داریم که این مرحله کمک مؤمنانه در نزدیک عید نوروز انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار