فرمانده انتظامی کرمان اعلام کرد:
فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به آمادگی کامل پلیس در اجرای طرح‌ها و تدابیر نظم و امنیت ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۰ گفت: برخورد با اخلالگران نظم و امنیت قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 16 March 2021

 

به گزارش تابناک قزوین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری عنوان داشت: شعار نوروزی پلیس «امنیت، سلامت و نشاط بهاری» تعیین شده که بنا به این شعار، پلیس همیشه موافق شادی مردم بوده و بستر لازم را فراهم کرده است.

وی افزود: در این میان لازم است مردم در خصوص چهارشنبه آخر سال نکات ایمنی را رعایت و به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند چراکه آتش کرونا سوزنده‌تر از آتش چهارشنبه سوری خواهد بود.

سردار ناظری ادامه داد: طی سال‌های گذشته آسیب‌های جبران ناپذیری در چهارشنبه آخر سال متوجه کودکان، نوجوانان و جوانان شد که باید مراقبت کنیم امسال شاهد هیچ‌گونه آسیبی نباشیم که در این رابطه پلیس از حدود دو ماه قبل با کسانی که در تولید و توزیع مواد محترقه فعالیت داشتند برخورد کرده است و در این زمینه از همه می‌خواهیم یک بار دیگر به چهارشنبه آخر سال «نه» بگویند.

وی بیان داشت: در این رابطه طی هماهنگی با مسئولان قضائی با کسانی که بخواهند در چهارشنبه آخر سال آرامش مردم را به هم بزنند و باعث اخلال در نظم عمومی شوند طوری عمل می‌کنیم که از کردار خود پشیمان شوند که در این زمینه نیز قرارگاه امام علی (ع) به منظور اجرای طرح‌های نوروزی راه اندازی شده است.

سردار ناظری بیان داشت: محدودیت‌های کرونایی نیز بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا اعمال و ممنوعیت تردد شبانه بر اساس مصوبه این ستاد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان در کل استان با هر نوع رنگ بندی ادامه دارد که در این رابطه باید یادآور شوم طرح ترافیکی پلیس راه از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و توصیه ما به مردم خودداری از رفتن به سفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار