مدیر شبکه بهداشت:
مدیر شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد گفت: طی بازدیدی که در قالب مانور سلامت نوروزی در آستانه آغاز سال نو از ۱۰۳ واحد صنفی در این شهرستان انجام شد ، یک تُن اجناس تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم سازی شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 22 March 2021

 

علیرضا علیدادی سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با این بازدیدها مانور خودرویی سلامت نوروزی شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد هم به منظور رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر برگزار شد.

وی اضافه کرد: مانور سلامت نوروزی بهداشت محیط عنبرآباد که با هدف ایجاد حساسیت در سطح شهرستان و به منظور رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و همچنین رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای کنترل وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی برگزار شد.

علیدادی سلیمانی گفت : به منظور پیشگیری از بروز و شیوع بیماری‌های واگیر به خصوص بیماری‌های منتقله از راه آب و غذا از محوطه‌ ستاد مرکز بهداشت عنبرآباد آغاز و در ادامه با مسیر بلوار حضرت امام خمینی (ره) و میدان بسیج ادامه و به پایان رسید.

وی افزود: در این مانور علاوه بر خودروهای بازرسی بهداشت محیط و فوریت‌های پزشکی، خودروهایی از آتش‌نشانی و دامپزشکی حضور داشتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد اظهار داشت: در ایام نوروز کارهای نظارت بازرسان بهداشت محیط دو برابر خواهد شد.

علیدادی سلیمانی عنوان کرد: طرح سلامت نوروزی از بیست و ششم اسفندماه ۹۹ آغاز شد که چهار تیم بازرسی در دو نوبت صبح و عصر کار نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را انجام خواهند داد و تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار