معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از چاپ ۶۲ درصد کتاب‌های این دانشگاه طی سه سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 10 April 2021

فاطمه سیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تعداد کتاب های منتشر شده دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را از زمان استقلال معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تاکنون هشت عدد برشمرد و گفت: پنج عدد از این کتب طی سال های ۱۳۹۸ تاکنون منتشر شده است.

وی رشد علمی و تالیف کتب اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را مطلوب ارزیابی کرد و از در دست بودن چاپ ۲ کتاب دیگر توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد.

وی با بیان اینکه از زمان استقلال معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تاکنون استعلام ۱۷ کتاب توسط واحد انتشارات این دانشگاه انجام شده است، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد کتاب های استعلام شده توسط واحد انتشارات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت طی سه سال اخیر انجام شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از برگزاری هفت نشست شورای انتشارات به میزبانی این معاونت طی ۲ سال گذشته خبر داد و هدف از برگزاری این نشست ها را بررسی کتب استعلام گرفته و در حال چاپ عنوان کرد.

وی ادامه داد: برای تشویق و ترغیب اعضا هیات علمی، نویسندگان و دانشجویان تاکنون ۲ کارگاه آشنایی با فعالیت های واحد انتشارات و آشنایی سرقت ادبی برگزار شده است.

وی هدف از راه اندازی واحد انتشارات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را انتشار آثار ارزنده در رشته های گوناگون به ویژه رشته های مربوط به علوم پزشکی اعلام کرد.

سیدی اظهار داشت: کتاب های چاپ شده در واحد انتشارات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت علاوه بر مباحث علمی پزشکی به مشکلات سلامت مردم منطقه جنوب کرمان مانند سرطان پرداخته تا کمکی به بهبود سلامت منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت باشد.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار