رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و مقابله کرونا در کرمان:
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان کرمان در خصوص احتمال اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ظهر ستاد مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 10 April 2021

 

عباس تقی‌زاده در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان کرمان اظهار کرد: جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا امروز شنبه تشکیل می‌شود و در صورت نیاز و با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان اعمال امکان اعمال محدودیت‌های جدید وجود خواهد داشت.

وی افزود: فعلاً تا تشکیل جلسه مدیریت کرونا اعمال محدودیت‌ها طبق مصوبه قبلی اجرا خواهد شد ضمن اینکه در شرایط فعلی مدیران باید منتظر ابلاغیه و ارسال مصوبه از سوی استانداری باشد و بر اساس طرح مدیریت هوشمند و رنگ بندی محدودیت‌های دورکاری را برای کارکنان زیر مجموعه خود اعمال کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان کرمان گفت: در حال حاضر در مناطق قرمز کرونایی تنها گروه‌های شغلی یک می‌توانند فعالیت داشته باشند و سایر گروه‌های شغلی تعطیل هستند.

تقی‌زاده تصریح کرد: در رابطه با دانشگاه و مؤسسات آموزشی مثل کارکنان ادارات دولتی باید عمل شود همچنین فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی همچون نماز جمعه، مساجد و… باید تعطیل باشند.

وی گفت: در حوزه ترددها طبق طرح هوشمند عمل خواهد شد و ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرهای قرمز و نارنجی به سایر شهرها و ورود خودروهای خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع می‌باشد که در صورت تخلف جریمه یک میلیون تومانی برای متخلفیان اعمال خواهد شد.

تقی‌زاده در خصوص برخورد با متخلفان بیان کرد: برخورد با متخلفان در حوزه اصناف بر عهده ادارات صمت می‌باشد ضمن اینکه دانشگاه علوم پزشکی به عنوان ناظر، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها نیز به عنوان همکار در این حوزه همکاری خواهند داشت.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در استان کرمان یادآور شد: در ادارات نظارت بر اجرای این طرح بر عهده سازمان اداری امور استخدامی است همچنین در آموزش عالی وزارت علوم، در آموزش و پرورش ادارات کل آموزش و پرورش، در حوزه فرهنگی و اجتماعی مانند نماز جمعه و … نظارت بر عهده ستاد استانی، شورای سیاستگذاری، سازمان تبلیغات و سازمان اوقاف است. نظارت بر ترددها نیز بر عهده ستاد استانی، پلیس راهنمایی و رانندگی و ادارات کل راه و شهرسازی می‌باشد.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار