با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان سیدمجتبی حسینی به‌عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان کرمان معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 10 April 2021

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار تعدادی از مدیران زندان‌های استان کرمان با وی با بیان اینکه خدمت در زندان بسیار اهمیت دارد اظهار داشت: باید آنچه که در تراز نظام اسلامی است در زندان‌ها عمل شود.

وی با بیان اینکه مدیرکل سابق زندان‌های استان کرمان خدمات صادقانه و بدون حاشیه‌ای در دوران مسئولیتش داشته است گفت: استان کرمان، استانی پهناور بوده و در هر منطقه ویژگی‌هایی وجود دارد که آن را از سایر نقاط متمایز می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دوران مسئولیت محدود است و باید در این دوران از توفیق خدمتگزاری استفاده شود افزود: مجازات و تربیت دو محور مهم در زندان‌ها است که محور تربیت بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه اگر فرد زندانی در دوران تحمل مجازات خود در زندان تربیت نشود و برنامه‌های تربیتی در زندان‌ها اجرا نشود این فرد بعد از زندان نیز آسیب‌پذیر خواهد بود ادامه داد: اجرای برنامه‌های تربیتی در زندان‌ها بسیار اهمیت دارد.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه فرد زندانی باید در دوران تحمل زندان بیدار و آگاه شود و مسیر زندگی خود را تغییر دهد گفت: بحث تربیتی باید در زندان‌ها به‌صورت جدی مورد تاکید قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ضعف‌ها، نواقص و کمبودهایی وجود دارد اما نباید این کمبودها باعث نادیده گرفتن مسائل تربیتی شود افزود: کار در زندان یک جهاد است چرا که پرورش انسان و برگشت یک انسان به جامعه در گرو عملکرد متصدیان زندان است و از سوی دیگر خانواده زندانی نیز نباید مورد غفلت قرار گرفته و باید زیر چتر حمایت قرار بگیرند.

در این دیدار رمضان امیری مدیرکل سابق زندان‌های استان کرمان اظهار داشت: قرار بود جلسه تودیع و معارفه مدیرکل جدید با حضور رئیس سازمان زندان‌های کشور برگزار شود که به‌دلیل وضعیت قرمز کرونایی این جلسه لغو شد.

وی با بیان اینکه شخص حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان یک ستون محکم برای استان و محور وحدت است گفت: مسئولیت اداره زندان‌ها، مسئولیت سنگینی است و بیش از 11 هزار نفر در زندان‌های استان هستند.

مدیرکل سابق زندان‌های استان کرمان با عنوان اینکه حدود 75 درصد زندانیان استان متاهل هستند افزود: خانواده‌های زندانیان در سطح استان باید حمایت شوند تا دچار آسیب‌های اجتماعی بعدی قرار نگیرند.

سیدمجتبی حسینی مدیرکل جدید زندان‌های استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه خدا را شاکرم که در دیار کریمان و زادگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی افتخار خدمت پیدا کردم اظهار داشت: امیدواریم با همدلی و همراهی سایر مسئولین بتوانیم به وظایف خود به‌خوبی عمل کنیم.

مدیرکل جدید زندان‌های استان کرمان افزود: ائمه جمعه نقش بسیار مهمی در برنامه‌های اداره کل زندان‌ها دارند و از ظرفیت این عزیزان استفاده خواهیم کرد.

 در این دیدار سیدمجتبی حسینی به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان کرمان معرفی و رمضان امیری مدیرکل سابق زندان‌های استان کرمان بازنشسته شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار