نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود کامیون حمل بار در این منطقه، خواستار کمک استانداری، ارتش و سپاه برای حمل بار محصولات کشاورزی منطقه جنوب کرمان به مقاصد مورد نیاز شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 10 April 2021

منصور شکرالهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از پیگیری رفع مشکل کمبود کامیون برای حل بار محصولات کشاورزی جنوب کرمان خبر داد و افزود: رایزنی برای رفع مشکل حمل بار از طریق استانداری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش در حال انجام است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت استانداری، سپاه و ارتش مشکل کمبود کامیون برای حمل بار محصولات کشاورزی منطقه جنوب کرمان برطرف شود.

نماینده مجلس بیان کرد: مشکلات حمل و نقل، نبود کامیون و افت قیمت محصولات کشاورزی جنوب را به متولیان دولتی گزارش کردم.

وی به ارتباط تلفنی با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان اشاره کرد و گفت: در این تماس تلفنی درخواست شد ترابری و ماشین آلات سنگین سپاه را برای حمل تره بار به جنوب گسیل کنند.

وی افزود: برای رفع کمبود کامیون با استاندار کرمان و ارتش نیز هماهنگ شده تا به هر نحو ممکن در زمینه تامین ماشین آلات سنگین اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: در همین راستا به زودی مطالبی را هم در صحن مجلس ارائه می کنم.

شکرالهی تصریح کرد: امسال به دلیل سرمازدگی، توفان شن و خشکسالی محصولات جالیزی منطقه جنوب کرمان به یک سوم کاهش یافته است.

وی ادامه داد: افت قیمت محصولات و کمبود کامیون نیز به دیگر مشکلات کشاورزان افزوده شده لذا دولت باید اقدامی برای رفع این مشکل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار