تفاهم نامه‌ای به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزا در استان کرمان بین استانداری، سازمان مدیریت برنامه‌ریزی، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سازمان جهاد کشاورزی منعقد شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 12 April 2021

 

تفاهمنامه‌های طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به امضای استاندار کرمان رسید.

همچنین تفاهمنامه ای بین صنعت مس سرچشمه، استانداری کرمان، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای اجرای هزار و ۲۵۰ طرح اشتغالزایی به امضای استاندار کرمان رسید.

استاندار کرمان در این دیدار عنوان کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تجربه‌های موفقی در اجرای طرح‌های اشتغالزا دارد که نمونه‌هایی از آن را در استان نیز شاهد هستیم.
علی زینی وند با اشاره به حضور بنیاد برکت در شهرستان‌های راور، زرند، عنبرآباد و رودبار جنوب و اجرای طرح‌های اشتغالزایی گفت: ایجاد اشتغال‌های پایدار و اجتماع‌محور از دغدغه‌های اساسی است که به حفظ جمعیت مناطق و جلوگیری از مهاجرت و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک موثری می‌کند.

مدیر کمیته تحقیق و توسعه و نظارت بر پروژه‌های اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دیدار با استاندار کرمان به منظور انعقاد تفاهمنامه‌های طرح‌های اشتغالزایی، عنوان کرد: با پیگیری‌های استاندار کرمان بیش از ۶ هزار طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور برای سال ۱۴۰۰ در استان کرمان توسط بنیاد برکت اجرا می‌ شود.
محسن کالوندی افزود: تاکنون حدود ۵۰ مجری و تسهیلگر توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی در استان کرمان جذب شده است.
وی ادامه داد: تا فروردین ماه سال ۱۴۰۰ بیش از ۲ هزار و ۶۱۰ طرح اشتغالزایی در استان کرمان محقق شده که زمینه اشتغال بیش از هفت هزار و ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان کرمان را فراهم کرده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، این تفاهمنامه‌ها را در راستای طرح جهش حرکت ویژه اشتغال زنان خانوار در مناطق روستایی عنوان کرد.

فاطمه‌السادات حسینی افزود: تفاهم‌نامه‌هایی دیگری نیز در حوزه اشتغالزایی مناطق روستایی با رویکرد خانواده‌ محور ویژه مناطق محروم در دستور کار اداره کل زنان و خانواده استانداری قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار