تابناک-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گفت: آزادسازی خرمشهر موجب شد که جریانی شکل بگیرد که امروز موجب موفقیت های جبهه مقاومت شده است.
کد خبر: ۹۶۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 24 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، پرفسور کامرانی رئیس سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه های استان هرمزگان اظهارداشت: یکی از بحث هایی که امروز باید مورد بحث قرار گیرد و بیشتر به آن اشاره شود مسئله سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر است.


وی افزود: سوم خرداد به عنوان یوم الله قلمداد می شود چرا که در آن کار و حماسه ای بزرگ خلق شد که منجر به آزادسازی و فتح خرمشهر شد.


کامرانی تاکید کرد: آزادسازی خرمشهر مسئله ظاهری سوم خرداد است و مسئله ی اصلی شکل گیری جریانی است که امروز در دنیا می درخشد و موجب تحولات مثبت بسیاری شده است.


رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس تاکید کرد: پیروزی های جریان مقاومت در امتداد فتح خرمشهر صورت گرفته است که نمونه عینی آن را در جنگ 12 روزه فلسطینیان با رژیم اشغالگر قدس دیدیم.


پرفسور کامرانی تاکید کرد: فلسطینی ها روزی با سنگ به جنگ رژیم اشغالگر قدس می رفتند ولی امروز می بینیم که با موشک جلوی صهیونیست ها ایستاده اند.


رئیس سازمان بسیج اساتید هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز نتایج عینی فرمایش مقام معظم رهبری را که فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید به خوبی شاهد هستیم.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار