با اعلام ستاد مرکزی، پرفسور محمدعلی زلفی‌گل به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله سیدابراهیم رئیسی در استان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۹۶۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 28 May 2021
سخنگوی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان همدان جمعه ۷ خردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: در استان همدان نیز همانند سایر استان‌ها ستاد آیت الله رئیسی آغاز به کار کرده‌است.

به گزارش تابناک همدان، محمدرضا غلامی پاک با اشاره به انتصاب پروفسور محمدعلی زلفی‌گل به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد وحدت در میان تمامی حامیان این کاندیدا هستیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به رویکرد مردمی سیدابراهیم رئیسی گفت: همه ستادهای مردمی که به صورت خودجوش فعالیت می‌کنند عضو ستاد انتخاباتی مرکزی آیت الله رئیسی در استان هستند. 

جانشین ستاد آیت الله رئیسی در استان همدان  با تأکید بر لزوم همدلی بین حامیان این کاندیدای مردمی اظهار کرد: روند تشکیل و افتتاح ستادهای شهرستانی نیز آغاز شده است.

غلامی‌پاک با بیان اینکه روز پنجشنبه در شهرستان‌های اسدآباد و بهار ستادها شروع به فعالیت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این روند در تمام استان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با تقدیر از همه نیروهای مردمی که برای معرفی کاندیدای اصلح تلاش می‌کنند، افزود: حضور حداکثری مردم می‌تواند کشور را در برابر بسیاری از مشکلات مصون کند. 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن اعلام حمایت از عملکرد قانونی شورای نگهبان گفت: شوراهای وحدت و ائتلاف استان از تمام ظرفیت‌های خود برای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح استفاده خواهند کرد.

غلامی پاک در ادامه به روند تکمیل لیست نامزدهای مورد حمایت این ائتلاف در انتخابات شورای اسلامی شهر همدان اشاره کرد و گفت: امروز فهرست ۲۲ نفره کاندیداهایی که در مصاحبه حضوری شرکت کردند، مشخص می شود و طی هفته آینده با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظر مجمع شهرستان اسامی کاندیداهای مورد حمایت اعلام خواهد شد.

وی در پایان از همه دغدغه‌مندان ایران اسلامی خواست به شعار کمپین «هر خانه یک ستاد انتخاباتی» پیوسته و با حضور فعال خود به انتخاب اصل کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار