مراسم تحلیف ۲۴ نفر از وکلای قوه قضائیه استان کرمان صبح امروز با حضور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در پردیس خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 09 June 2021

مراسم تحلیف 24 نفر از وکلای قوه قضائیه استان کرمان صبح امروز با حضور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در پردیس خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد امیر ابراهیمی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه وضعیت حضور وکلا در پرونده‌های قضائی با فعالیت مرکز وکلای قوه قضائیه وضعیت جدیدی پیدا کرده است اظهار داشت: در حال حاضر حدود 40 درصد از پرونده‌های ما دارای وکیل هستند.

وی با اشاره به افزایش اعتماد مردم به وکلا گفت: حضور وکلا در پرونده‌ها بیشتر شده و مشاهده می‌کنیم که در جزئی‌ترین پرونده‌ها با وکیل مشورت می‌کنند که ناشی از رویکرد مناسب و فعالیت مرکز وکلای قوه قضائیه است.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست و باید به سمتی برویم که در اخذ وجوه مراعات وضع مالی آنها مد نظر فرار گیرد افزود: این مسئله باعث می‌شود مردم اعتماد بیشتری به ما داشته باشند.

وی با بیان اینکه در تاریخ اسلام تاکنون از بی‌بصیرتی‌ها ضربه‌های زیادی خورده‌ایم گفت: حادثه کربلا، قیام مختار، قیام زید و ... نمونه‌ای از این بی‌بصیرتی‌ها است در حالی که اگر به موقع تصمیم گرفته و پشت سر امام شان جمع شده بودند این حوادث تلخ به وقوع نمی‌پیوست.

ابراهیمی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تاکید این سردار بزرگ جهان اسلام بر پیروی و اطاعت از ولایت بیان کرد: نباید اجازه داد تاریخ تکرار شود و مردم ما باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشور در انتخابات انقلاب را بار دیگر بیمه کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید کنند.

عباس هادی‌زاده رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به در پیش بودن انتخابات 28 خردادماه اظهار داشت: 28 خردادماه روزی سرنوشت ساز در تاریخ کشور است.

رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان کرمان با اشاره به فعالیت‌های مرکز وکلای قوه قضائیه استان کرمان گفت: امروز مراسم تحلیف کارآموزان وکالت سال 96 انجام می شود که این عزیزان 24 نفر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار