مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت : تمهیدات لازم برای تامین زیرساخت‌ها و برقراری ارتباطات امن و پایدار در روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این استان انجام گرفته است.
کد خبر: ۹۷۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 16 June 2021

سیدرهام حسینی روز چهارشنبه در حاشیه نشستی با حضور معاونان و مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه کرمان افزود: ۱۷ نقطه ارتباط موقت (اینترانت ۱Mbps) و یک لینک SIP Trunk با ظرفیت ۴۰ کانال برای شورای نگهبان راه اندازی شده است.

وی بر فراهم شدن تمهیدات لازم در برگزاری هرچه بهتر انتخابات در استان کرمان تاکید کرد و از اعلام آمادگی کامل مخابرات منطقه در این خصوص خبر داد.

مدیر منطقه کرمان ضمن تأکید بر اهمیت اتخاذ تمهیدات لازم حوزه های مختلف در راستای عدم بروز مشکل ارتباطی و مخابراتی در بازه زمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر اظهار داشت: با تلاش های گسترده همکاران ، برنامه ریزی‌های فنی ، تمامی زیرساختهای مخابراتی خصوصا دیتا وموبایل برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

وی تصریح کرد: آزمایش پوشش‌دهی سامانه های مخابراتی در نقاط مختلف استان ، تست تجهیزات و رفع مشکل دستگاه‌ها و سیستم‌های مخابراتی ، تشکیل و استقرار اکیپ فنی جهت رفع خرابی در صورت بروز مشکل و سایر موارد ازجمله اقدامات و فعالیت‌های این مخابرات در خصوص برگزاری هرچه بهتر انتخابات بوده است.

حسینی عنوان کرد: پهنای باند استانداری کرمان از ۶۰ به ۱۵۰ مگابیت، فرمانداری ها از چهار به ۱۰مگابیت و پهنای باند بخشداری‌ها آنها از ۲ به چهار مگابیت ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه هفت شهرستان استان کرمان (منوجان ،قلع گنج، رودبار، عنبرآباد، بم ،راور و گلباف) که ثبت احوال آن مجهر به فیبر نوری نبوده طی ۲هفته گذشته توسط همکاران پر تلاش مخابرات منطقه کرمان فیبر آنها اجرا شد.

مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: همچنین حفاظت از مسیرهای فیبر نوری بین شهری و روستایی و ارتباطات شهری با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی ، انتظامی و نظامی در دستور کار بوده وانجام می گیرد.

وی با تاکید بر آماده باش کارگزاران روستایی و حضور در محل کار در زمان برگزاری انتخابات ، ایمن سازی شبکه ، افزایش پهنای باند برای پاسخ گویی به نیازهای انتخاباتی و سرویس دستگاه‌های پاور تغذیه و برق را از دیگر برنامه های مخابرات منطقه کرمان در این حوزه اعلام کرد.

وی افزود: شرایط لازم برای پوشش شعبه های اخذ رأی اعم از شعبه های ثابت و سیار به شبکه های ارتباطی و مخابراتی مهیا شده است.

همچنین در این نشست مقرر شد که روز جمعه هفته جاری تمامی مدیران وروسای مرتبط در حالا آماده باش کامل تا پایان اخذ رای در حوزه های انتخاباتی سراسر استان ، در قرارگاه پایداری شبکه های مخابراتی منطقه کرمان که در ساختمان ستادی مخابرات تشکیل شده، حضور دارند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار