نماینده ولی فقیه در استان؛ امام جمعه و استاندار کرمان در پیام مشترکی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و مردم شریف و قدرشناس این استان به دلیل حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ و خلق حماسه‌ای دیگر قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۷۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 19 June 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی وند در متن پیام تقدیر از مردم ولایی کرمان آورده اند، «بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات در جمهوری اسلامی از مظاهر مردم سالاری دینی است و مردم استان کرمان همواره در برگزاری انتخابات پرشور افتخار آفرین هستند.

این پیام می افزاید، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر مردم آگاه و بصیر استان کرمان با شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن حمایت از نظام جمهوری اسلامی به نیابت از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تعرفه آرایی که به صندوق های رای ریختند حماسه ای از حضور آگاهانه، مسئولانه و هوشمندانه ثبت کردند.

امام جمعه و استاندار کرمان می افزایند، انتخابات، روزهای تبلیغات و رقابت های انتخاباتی با حضور حماسی مردم به پایان رسیده است و اینک زمان همدلی و هم افزایی در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تداوم سازندگی، توسعه و خدمت به مردم است.

در ادامه این آمده است، اینجانبان ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس استان کرمان از تمام عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی، بهداشتی، گروه ها و تشکل های سیاسی، صداوسیما، خبرگزاری ها، مطبوعات و سایر رسانه ها و همه دست اندکاران انتخابات که در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار