معاون استاندار کرمان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: کرمان، بم، رودبار جنوب، قطعه‌گنج و منوجان در وضعیت بسیار پرخطر قرمز قرار دارند.
کد خبر: ۹۷۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 26 June 2021

محمدصادق بصیری ظهر شنبه در جلسه استانی ستاد مدیریت کرونا با بیان شکننده بودن شرایط کرونا در استان کرمان گفت: تمام تجمعاتی که جنبه اقتصادی ندارند و با معیشت مردم در ارتباط نیستند باید به طور قطع تعطیل شوند.

وی گفت: در مصوبات ستاد ملی کرونا اصلاحاتی انجام شده و مسئولان اجرایی باید با صرف زمان بیشتری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت داشته باشند.

بصیری با اشاره به افزایش آمار مبتلایان عنوان کرد: در حال حاضر منطقه‌ای به رنگ آبی در استان نداریم، ۳۲ شهرستان در کل کشور در وضعیت قرمز هستند که ۷۲ درصد از این شهرستان‌ها در پنج استان همجوار از جمله کرمان هستند.

وی وضعیت کرونایی شهرستان‌های کرمان، بم، رودبار، قلعه گنج و منوجان را قرمز اعلام کرد و افزود: ارزوئیه، بافت، بردسیر، جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب و کهنوج وضعیت هشدار نارنجی دارند.

بصیری بیان کرد: انار، رابر، راور، ریگان، فهرج، کوهبنان، نرماشیر هم در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با تاکید بر لزوم تعطیلی تالارها گفت: رستوران‌های تالارها می‌توانند به صورت غذای بیرون بر فعالیت داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی شهربازی‌ها در مناطق قرمز و نارنجی گفت: صنف شهربازی داران با توجه به رنگ بندی شهرستان‌ها و اجرای دستورالعمل‌های مراکز تفریحی و بوستان‌ها به فعالیت خود ادامه دهند.

بصیری همچنین با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای آینده گفت: با کمک نیروهای دانشگاه علوم پزشکی از تمام حوزه‌های آزمون بازرسی‌های لازم انجام شود تا در صورت نیاز اصلاحاتی برای ورود و خروج دانش آموزان در روز آزمون در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار