استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) از افتخارات حوزه عمرانی و فنی کشور بوده که در شرایط بی‌پولی اقدامات خوبی انجام داده است.
کد خبر: ۹۷۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 30 June 2021

به گزارش «تابناک کرمان» علی زینی‌وند صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی‌آبادی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرمان در دوره پنجم از جمله شوراهای بی حاشیه در کشور بود که یک ویژگی مهم این شورا است اظهار داشت: ثبات مدیریت در شهرداری نیز از دیگر ویژگی‌های مهم شورای شهر بود.

وی با اشاره به اینکه شهردار کرمان هم در این دوره بر مسائل شهری تسلط کامل داشت افزود: مستندسازی فعالیت‌ها بسیار اهمیت دارد و باید تجربیات را برای آیندگان گذاشت تا تبادل دانش هم بشود.

استاندار کرمان با بیان اینکه از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تشکر می‌کنم و این قرارگاه از افتخارات حوزه عمرانی و فنی در کشور است گفت: در این شرایط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بی‌پولی اقدامات خوبی انجام داده و در شهر کرمان بسیار کمک کرده است.

وی با اشاره به اینکه سهولت در رفت و آمد و رفع ترافیک یکی از اقدامات مهم در حوزه شهری است بیان کرد: هر پروژه شهری دو هدف برجسته تسهیل در زیست شهری و رعایت نمادهای هویتی هر شهر را دارد.

زینی‌وند با بیان اینکه برای طراحی شهری باید همه جوانب را در نظر گرفت تا زندگی کردن در شهر بهتر شود افزود: در اجرای پروژه‌ها باید هویت اصلی ایثار و شهادت برجسته باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز نه تنها کرمان بلکه تمام دنیا به شهید سپهبد قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند گفت: در نمادهای شهری کرمان باید به شهید سلیمانی پرداخته شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه شهر کرمان با نقطه مطلوب فرسنگ‌ها فاصله دارد افزود: در زیبایی شهری و حاشیه شهر مشکلات زیادی وجود دارد که باید در دوره بعد به آن توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار