استاندار کرمان : اختصاص واکسن با اولویت جنوب و شرق استان کرمان مطالبه جدی است؛ زیرا استان در اوج شرایط بیماری قرار دارد.
کد خبر: ۹۷۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 17 July 2021

علی زینی وند در نشست ستاد استانی مقابله باکرونا گفت :در سخت ترین موج بیماری کرونا به سر می بریم.و باید با همکاری مردم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از این پیک عبور کنیم.

 

استاندار کرمان افزود:هر چند هیچ کمبود امکانات و تجهیزات  برای درمان بیماران کرونایی وجود ندارد اما همکاری همه بیمارستانهای دولتی و خصوصی استان در این زمینه ضروری است .

 

وی بر کنترل ورودی های استان بویژه از سمت استان های سیستان و بلوچستان و هرمز گان و ایجاد ممنوعیت ورود به مناطق ییلاقی استان تاکید کرد .

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم با اشاره به بستری هزار و ۳۲۸ بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری گفت از این تعداد ۲۰۲نفر در بخش مراقبتهای ویژه آی سی یو بستری هستند .

 

دکتر رشیدی نژاد وضع جنوب و مر کز استان را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت برای عبور از این موج راهی به جز رعایت دستور العملهای بهداشتی نداریم .


جانشین استانداردر ستاد مدیریت مقابله با کرونا هم مهلت تمدید یکماهه اظهار نامه های مالیاتی ،لغو مجوزهای تردد درون استانی، کنترل ورودی های استان ،ممنوعیت ورود به مناطق ییلاقی ،و تداوم محدودیتهای سال قبل در خصوص اعیاد و مناسبتها ی مذهبی را از جمله مصوبات نشست امروزستاد کرونا برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار