نماینده مردم کرمان و راور خبر داد؛
نماینده مردم کرمان و راور از اعلام آمادگی شرکت‌های بزرگ کرمان برای تسریع در واکسیناسیون خبر داد و گفت: دلیل منطقی برای عدم صدور مجوز واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۸۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ 24 July 2021

محمدرضا پورابراهیمی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا استان کرمان با ابراز نگرانی از خیز شیوع کرونا در استان کرمان گفت: کرمان نسبت به سایر استان‌ها در آمار مبتلایان افزایش زیادی داشته است و این نشان می‌دهد که برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید سختگیرانه تر عمل کنیم.

پورابراهیمی با بیان اینکه اگر وضعیت کنترل نشود هفته‌های سخت‌تری پیش رو خواهیم داشت، تاکید کرد: باید تجهیزات بیمارستان‌ها ارتقا یابد و همچنین لوازم بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار مناطق سیل زده قرار بدهیم.

وی افزود: باید واکسیناسیون را از سنین پایین‌تر شروع کنیم و گروه‌هایی که در معرض خطر هستند مانند خبرنگاران و رانندگان تاکسی را در اولویت قرار دهیم.

پور ابراهیمی همچنین با تشکر از اعلام آمادگی شرکت‌های بزرگ استان مانند گل‌گهر و گهر زمین برای کمک در امر واکسیناسیون گفت: با دادن مجوز واردات واکسن به این شرکت‌ها می‌توانیم از کمک آنها در رابطه با واکسیناسیون استفاده کنیم و من قول می‌دهم که این موضوع را در وزارت خانه پیگیری کنم.

وی در پایان گفت: دلیل منطقی برای عدم صدور مجوز واردات واکسن کرونا برای بخش خصوصی وجود ندارد چون حداقل می‌توانند نیروهای خودشان را واکسینه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار