پورابراهیمی در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار شد؛
نماینده مردم کرمان و راور با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت از وی خواست نسبت به تخصیص واکسن به افراد بالای ۵۰ سال در کرمان با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در این استان اقدام کند.
کد خبر: ۹۸۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ 24 July 2021

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در این نامه خطاب به نمکی آورده است، با توجه به وضعیت حاد کرونا در استان کرمان و نیز پراکندگی اقلیمی و جمعیتی در این استان به ویژه در مناطق جنوب و شرقی که همجوار با استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان هستند، ۱۶ شهرستان استان کرمان از نظر شرایط کرونایی قرمز اعلام شده است.

وی در ادامه می‌افزاید: بر این اساس کرمان جزو نخستین استان‌ها به شمار می‌رود که با توجه به حاد شدن وضعیت کرونا و عدم تخصیص واکسن مورد نیاز این استان با کمبود تخت‌های بستری برای بیماران کرونایی مواجه شده و ظرفیت تخت‌های موجود با به کارگیری همه امکانات در مواجهه با کرونا طی چند هفته اخیر با مشکل جدی مواجه شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی آورده است؛ بر این اساس و با توجه به آمار بالای ابتلاء به ویروس کرونا در کرمان، تعداد تخت موجود پاسخگوی جمعیت این استان نیست. لذا با عنایت به شرایط خاص استان کرمان و شیوع گسترده ویروس کرونا مطالبه به حق مردم کرمان تخصیص واکسن برای افراد بالای ۵۰ سال در شرایط کنونی است.

پورابراهیمی می‌افزاید: در این خصوص با عنایت به مکاتبه استاندار کرمان علی زینی وند با جنابعالی مبنی بر تخصیص سهمیه واکسن به افراد بالای ۵۰ سال و از آنجا که سهمیه‌ای در این زمینه به استان کرمان اختصاص نیافته از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شخص جنابعالی انتظار است، دستور فرمائید تا نسبت به تخصیص سهمیه واکسن مورد نیاز و همچنین تأمین منابع مالی و امکانات زیرساختی برای مراکز تزریق واکسن و نیز تجهیزات درمانی استان کرمان اقدام لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار