امام جمعه کرمان با انتقاد از شیوع پدیده سگ گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی گفت: این پدیده ناشایستی است که باید با آن برخورد شود.
کد خبر: ۹۸۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 24 July 2021

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با تبریک اعیاد مبارک قربان و غدیر اظهار داشت: عید غدیر یک عید بسیار بزرگ است.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که بر مهم بودن جایگاه امامت و ولایت توجه ما را جلب می‌کند اجرایی شدن احکام نورانی اسلام است گفت: مقام امامت یک جایگاه ویژه است که حفاظت از دین خدا در صحنه اجرا و عمل را برعهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اسلام فقط ابلاغ و رساندن پیام خدا نیست و در امامت این پیام عملیاتی و اجرایی می‌شود افزود: در صحنه عمل است که سختی‌ها بیشتر می‌شود و احکام را آن‌گونه که خدا می‌خواهد باید اجرایی و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه در مأموریت انقلاب اسلامی رهبری جامعه خواستار آن است که در گام دوم انقلاب احکام الهی عملیاتی شود ادامه داد: رویکرد نظام اسلامی در این دوره کار مهم و ارزشمندی را انجام می‌دهد.

علیدادی‌سلیمانی حفاظت و حراست از دستآوردهای نظام اسلامی در چهل سال اول انقلاب را نیز از رسالت‌های مهم ما در گام دوم انقلاب دانست و گفت: مسئولیت ما در گام دوم انقلاب چند برابر است.

وی با بیان اینکه باید به مؤلفه‌هایی که در حوزه فرهنگ جامعه تاثیرگذار هستند در شورای فرهنگ عمومی توجه شود افزود: گزارشاتی در ماه‌های اخیر از داخل بدنه جامعه می‌رسد که در بعضی از اماکن عمومی به‌ویژه پارک‌ها سگ‌گردانی می‌شود.

امام جمعه کرمان با انتقاد از شیوع پدیده سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی ادامه داد: این پدیده بسیار ناشایستی است که باید در وقت آن توجه و با آن برخورد شود.

وی با بیان اینکه اگر الان به این موضوع رسیدگی نشود قطعاً در آینده مشکلات بیشتری خواهیم داشت و فرهنگ جامعه بیشتر آسیب خواهد دید گفت: این موضوع یک مطالبه عمومی است و باید نسبت به آن موضع مناسب داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار