مرحله نخست بیمارستان کانکسی در محوطه بیمارستان پاستور بم با ظرفیت ۴۴ تخت راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۸۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 11 August 2021

برای ایجاد بیمارستان کانکسی واقع در محوطه بیمارستان پاستور بم ، بیش از پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیّران هزینه شده تا بتواند در کنار سایر مراکز درمانی موجود در شرایط همه گیری کرونا پاسخگوی نیازها باشد.افتتاح بیمارستان کانکسی در بم

دکتر  اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در حاشیه افتتاح این بیمارستان گفت: این بیمارستان فقط مختص بیماران کرونایی نیست بلکه در شرایط بحرانی از آن استفاده خواهد شد .


وی ادامه داد:  این بیمارستان در دو مرحله  وشامل هر مرحله 44 تخت راه اندازی خواهد شدو برای راه اندازی این بیمارستان  دو میلیارد تومان به  همت خیران برای خرید تجهیزات غیردرمانی از جمله گرمایشی و سرمایشی، تخت، کپسول و تشک هزینه شده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم توضیح داد: همچنین  سه میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات درمانی مانند ونتیلاتور ،الکترو شوک، تشک مواج، پمپ سرم و...  از طریق وزارتخانه بهداشت به دانشگاه اهدا شده است.

اویسی افزود: نگران افزایش روند بیماری بعد از مراسم عزاداری هستیم زیرا به دلیل تجمع های پیش رو یکسری مراسم عزاداری غیر از فضای مجازی دیده شده که بدون رعایت پروتکل ها در حال برگزاری است‌.

بیمارستان پاستور به چهار شهرستان شرقی استان کرمان بم شامل نرماشیر، فهرج و ریگان خدمات درمانی ارائه می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار