از فردا اجرای محدودیت‌های شدید کرونایی آغاز وتا یکشنبه اینده ادامه دارد.
کد خبر: ۹۸۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 14 August 2021

نماینده، ولی فقیه در استان در جلسه ستاد کرونا گفت: باتوجه به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا و مرگ روزانه صده‌ها نفر از هموطنانمان و دغدغه‌ها و دستورات اخیر مقام معظم رهبری وظیفه ماست که فرامین ایشان را برای مقابله با کرونا با جدیت اجرا کنیم.

اجرای محدودیت‌های شدید کرونایی


حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود: ما یک کشور متمدن و دارای قدمت تاریخی هستیم، لذا در مقابل یک هجمه اینچنینی بیماری باید به دستورات کارشناسی نیز با دقت عمل کنیم و ارایش جنگی ما در مقابل ویروس کرونا باید تغییر کند و با تمام توان و قاطعانه در مقابل این ویروس صف ارایی کنیم.

 


استاندارکرمان هم گفت: وضعیت استان بسیار نگران کننده شده ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل و همچنان امار بیماران در حال افزایش است، بر اساس هشدار پزشکان با این شیوه که مراسم محرم نیز در حال برگزاریست به زودی استان با پیک جدیدی ناشی ازین مراسمات روبرو خواهد شد.

 

اجرای محدودیت‌های شدید کرونایی در استان کرمان


آقای زینی وند افزود: از دوشنبه هفته جاری تا یکشنبه اینده تعطیلی مطلق برقرار خواهد شد، تمام ادارات و مشاغل به جز مشاغل ضروری بصورت مطلق بسته خواهند شد و هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست و منع تردد بین استانی از فردا نیز با جدیت اجرا خواهد شد.
وی گفت: فرمانداران و شهرداران نیز باید پارک‌ها و مناطق ییلاقی را مسدود، هیئت‌های عزاداری هم باید با رعایت مقررات بهداشتی حداکثر تا ساعت ده ونیم برنامه داشته باشند و از ساعت ده وچهل و پنج دقیقه شب جراییم رانندگی درون شهر‌ها اعمال میشود.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان هم گفت:هماهنگی‌های ستادی در سطح استان انجام شده و باید طرح ملی شهید سلیمانی با جدیت در ابعاد مختلف پیگیری شود و انتظار داریم فرمانداران سراسر استان تلاش خود را افزایش دهند و بصورت روزانه جلسات تشکیل و گزارش‌ها ارائه شود.


موحد رئیس کل دادگستری استان هم گفت:در کنار تلاش‌های درمانی و خدمات کادر درمان باید فعالیت‌های پژوهشی و علمی در کنترل و مدیریت کرونا در دستور کار قرار گیرد تا نتیجه بهتری بدست آید.


علیرمضانی مدیرکل صدا وسیمای مرکز کرمان هم در این جلسه گفت: جدول پخش برنامه‌ها تغییر کرده و ده برنامه رادیویی تلویزیونی به صورت خاص و ویژه به موضوع کنترل کرونا میپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار