رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر یک محموله واکسن کرونا وارد کرمان شده و محموله بعدی هم یکشنبه به استان می رسد.
کد خبر: ۹۸۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 27 August 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، حمیدرضا رشیدی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون محموله‌ای از واکسن برای استان رسیده است که در حال تخلیه و توزیع سهمیه‌های مراکز واکسیناسیون هستیم و محموله بعدی یکشنبه به دست ما می‌رسد و توزیع واکسن با سرعت بیشتری در حال انجام است.

رشیدی نژاد با اشاره به اینکه تاکنون کمبودی برای تزریق واکسن نوبت دوم افراد نداشتیم، گفت: محموله‌های واکسن کرونا پس از دریافت با توجه به آمار سایت و تعداد افراد در انتظار دریافت نوبت دوم، بین مراکز واکسیناسیون توزیع می‌شود.

وی افزود: اولویت ما پس از دریافت سهمیه ابتدا تزریق برای نوبت دومی هاست و سپس مابقی را برای نوبت اولی‌ها تزریق می‌کنیم و سایت هم بر اساس تعداد واکسن‌های موجود باز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در رابطه با شیوع عفونت قارچ سیاه در بین بیماران کرونایی تشریح کرد: تاکنون از مشاهده و تشخیص این بیماری در سطح استان کرمان گزارشی را دریافت نکرده‌ایم.

رشیدی نژاد اظهار کرد: داروی این بیماری در کل کشور دچار کمبود است با این حال تعداد کمی از این دارو برای ما هم ارسال شده و تحویل گرفته‌ایم ولی تاکنون نیازی برای استفاده از آنها نداشته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار