رئیس کل دادگستری استان کرمان:
رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر لزوم ایجاد ترانزیت هوایی و ریلی در جنوب کرمان گفت: زیرساخت‌ های لازم برای انتقال محصولات کشاورزی به بازار مصرف در این منطقه وجود ندارد.
کد خبر: ۹۹۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 06 September 2021

به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طولانی شدن روند اجرای پروژه‌های عمرانی و راه سازی در نگاه عموم مردم ناپسند و موجب بروز نارضایتی و گلایه مندی ها شده و به صلاح کشور نیست.

موحد گفت: موضوع تورم مساله اساسی است که بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی و راه سازی تأثیر گذاشته و موجب کندی روند اجرای طرح‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر پروژه‌های خوبی در حوزه راه در استان کرمان اجرا و تکمیل شده است، اظهارداشت: لازم است که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان کرمان در دستور کار جدی وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان به قابلیت‌های کشاورزی در جنوب استان کرمان نیز اشاره و بیان کرد: ایجاد ترانزیت هوایی و ریلی برای توسعه زمینه صادرات محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در پیشگیری از بین رفتن سرمایه‌های ارزشمند کشور در حوزه آب و زمین و نیز بهبود وضعیت معیشت مردم این منطقه تأثیرگذار خواهد بود.

موحد تصریح کرد: به دلیل نبود زیرساخت‌های مورد نیاز برای انتقال محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان به بازار مصرف و صادرات، سالانه بخش زیادی از این محصولات از بین رفته و به بازارهای مصرف نمی‌رسد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به هزینه‌های بالای اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه راه یادآور شد: با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای صادرات محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان، هزینه‌های اقتصادی آن به خوبی طی سه تا چهار سال جبران شده و از سوی دیگر وضعیت مردم منطقه نیز بهبود می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار