رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان کرمان گفت: قانون منع تردد شبانه در کرمان همچون روال گذشته ادامه دارد.
کد خبر: ۹۹۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ 12 September 2021

عباس تقی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقررات منع تردد در شب، طبق مصوبه قبلی ستاد استانی کرونا اعمال می شود و مصوبه جدیدی در این زمینه به کرمان ابلاغ نشده است.
وی اظهار داشت: در صورت ابلاغ مصوبه جدید و اتخاذ تصمیم در این زمینه مراتب به اطلاع اهالی استان کرمان رسانده خواهد شد.

به گزارش ایرنا تاکید مسئولان استان کرمان مبنی بر تداوم برقراری ممنوعیت تردد شبانه در کرمان در حالی است که با انتشار برخی خبرها از قول مسئولان ستاد ملی کرونا، این تصور ایجاد شده بود که ممنوعیت ها در همه استان ها برطرف شده است.

حال آنکه علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا علت حذف ممنوعیت تردد را افزایش مراکز واکسیناسیون و ایجاد مراکز شبانه روزی اعلام و تاکید کرده بود: رفع محدودیت‌های تردد شبانه به این معنی نیست که با ترددهای غیرضروری، احتیاط‌های مربوط به فراگیری کرونا را کنار بگذاریم.

برخی رسانه ها نیز از قول مسئولان علوم پزشکی کرمان اعلام کرده بودند تاکنون مرکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته در کرمان ایجاد نشده زیرا مشکلی در نوبت‌دهی وجود ندارد.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، برابر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع و ۲۰۰ هزارتومان جریمه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار