استانداری کرمان اعلام کرد: دور جدید بازرسی‌های سرزده از ادارات در شهرستان های استان که از هفته گذشته شروع شده است ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۹۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 04 October 2021

به گزارش تابناک کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، این بازرسی‌ها با حضور مدیران ادارات کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی، حراست و نیز اداره کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان از فرمانداری ها، شهرداری‌ها، بخشداری ها و دیگر ادارات در شهرستان ها انجام می شود.

براساس این گزارش طی روزهای گذشته این بازرسی های سرزده از ادارات شهرستان های رودبارجنوب، عنبرآباد، جیرفت، قلعه گنج، منوجان و کهنوج در جنوب استان کرمان انجام شده است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری استان کرمان در جریان این بازرسی ها بر پاسخگویی و رفتار مناسب روسا و کارکنان ادارات با مراجعان تاکید کرده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انجام مناسب دورکاری و نظم و انضباط کاری را خواستار شده است.

محور اصلی این بازرسی های سرزده کنترل و نظارت بر نظم و انضباط کاری، رعایت پروتکل های بهداشتی، پروژه مهر آموزش و پرورش و چگونگی رسیدگی به مشکلات مردم در ادارات اعلام شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار