نماینده مردم کرمان و راور اعلام کرد؛
نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به حمایت از طرح مقابله با قاچاق اتباع غیرمجاز در کرمان گفت: این تصمیم به ظاهر استانی است اما اثرات و تبعات آن فراتر از استان است.
کد خبر: ۹۹۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ 06 October 2021

به گزارش تابناک کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح چهارشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نشست با فرمانده انتظامی استان کرمان و همچنین فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانسی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه خدماتی خوبی در نیروی انتظامی استان کرمان انجام شده است، اظهار کرد: این خدمات را به شیوه‌های مختلف باید برای مردم بازگو کرد چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در نظام اسلامی تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند سعی در ناامید کردن مردم و سیاه جلوه دادن شرایط را دارند، تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم کرمان و راور از زحمات کارکنان انتظامی تشکر می‌کنم و بدانید ما در کنار شما خواهیم بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به طرح فرماندهی انتظامی استان کرمان در زمینه مقابله با قاچاق اتباع غیرمجاز در کرمان اشاره کرد و گفت: طرحی که انجام شده بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی گفت: صورتجلسات و اقدامات انجام شده در فرماندهی انتظامی در زمینه ایجاد ممنوعیت تردد اتباع غیرمجاز بیانگر اهتمام این نیرو با استفاده از ظرفیت داخلی با این معضل است و از این بابت که خودتان این حرکت را ابداع کرده‌اید تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: تردد خودروهای حامل اتباع غیرمجاز با سرعت بالا به جز ایجاد تصادفات، امنیت روحی و روانی مردم را نیز به خطر انداخته بود از ورود فرماندهی انتظامی استان کرمان به این موضوع و اقدام انقلابی شما صمیمانه تشکر می‌کنیم و حتماً از این طرح حمایت می‌کنیم.

پورابراهیمی تاکید کرد: گزارش ۱۴ روزه فرمانده انتظامی استان کرمان در زمینه مقابله با قاچاق اتباع بیگاه فوق العاده است و نشان می‌دهد کاری ارزشمند انجام شده است.

وی بیان کرد: دغدغه شما به حق است و من این معضل را با گوشت و پوست درک می‌کنم و اگر امنیت ثقل مرکزیت کرمان درست نشود سرریز ناامنی آن به دیگر استان‌ها وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه این تصمیم به ظاهر استانی است اما اثرات و تبعات آن فراتر از استان است لذا متن پیشنهادی و احکام به وزارت کشور نیز اعلام شود افزود: فرماندهی انتظامی استان کرمان موضوع را در ۲ بخش ببینند که بخش اول اقدامات تنبیهی و بخش دوم اقدامات ایجابی باشد.

وی همچنین گفت: ظرف سه ماه آینده فقدان دوربین در سیرجان با کمک و همکاری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بر طرف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار