فرمانده انتظامی استان کرمان:
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کرمان طی یک سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 09 October 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، سردار عبدالرضا ناظری صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کرمان با اشاره به کشف ۱۷۶ تن مواد مخدر طی یک سال گذشته در استان کرمان اظهار کرد: در این زمینه رشد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

وی همچنین با اشاره به آثار مخرب اقتصادی قاچاق کالا افزود: طی مدت گفته شده ۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کرمان کشف و ضبط شد.

سردار ناظری اظهار کرد: طی یک سال گذشته آمار تصادفات در استان کرمان ۳۰ درصد کاهش یافته است. همچنین آمار فوتی‌ها و مجروحان تصادفات رانندگی به ترتیب ۸ و ۹ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه‌های سال آینده نیروی انتظامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه ریزی شده است، افزود: شعار امسال نیروی انتظامی از فرمایشات رهبری برگرفته شده و «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبری بر مساله هوشمندسازی اظهار کرد: در تلاشیم که تا پایان امسال در این حوزه اقدامات مؤثر و خوبی را انجام دهیم.

سردار ناظری با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی گفت: نیروی انتظامی در تلاش است با بهره گیری از مکتب شهید سلیمانی در راستای امنیت پایدار گام بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار