برای برنامه ریزی و انعکاس بهتر فعالیتهای نیروی انتظامی ،فرمانده انتظامی استان با مدیر کل صداوسیمای مرکزکرمان دیدارو گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۹۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 09 October 2021

فرمانده انتظامی استان کرمان در این دیدار با اشاره به بیشترین تعامل بین نیروی انتظامی با رسانه استانی گفت: همین  تعامل منجر به کسب رتبه برتر در سال گذشته بوده، هرچند نگاه برای کسب رتبه نبوده و فقط خدمت مطلوب مد نظر بوده است .تعامل مطلوب نیروی انتظامی با رسانه استانی کرمان

سردارناظری افزود:امنیت امروزمرهون تلاش وزحمات شبانه روزی نیروهای جان برکف انتظامی است و هفته ناجا فرصتی برای ارتقا ضریب امنیت و آرامش و ارائه خدمات به مردم است که باید از آن بهره کافی رابرد .

وی گفت: کاهش تردد اتباع بیگانه در محورهای استان در روزهای اخیر  از دستآوردهای موفق و توانمند ناجا در استان است .

مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان  هم در این دیداربا اشاره به وظایف خطیر نیروی انتظامی گفت:  بیشتر زحمات و تلاش نیروی انتظامی استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر است و  پهنه جغرافیایی و وسعت زیاد استان کرمان  باعث  شده تلاش  نیروهای انتظامی در استان  بیش از دیگر استانها باشد .

علیرمضانی افزود:  با همه تلاش و فعالیت های انجام شده در استان کرمان در زمینه امنیت ، تلاش نیروی انتظامی مطلوب،چشمگیر و ستودنی است و در همین زمینه تعامل نیروی انتظامی با رسانه ها  در این مدت بسیار موثر بوده است .

احمد یوسفی معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی استان هم در این جلسه بیان کرد: صدا و سیما یکی از شبکه های موثر در ایجاد امنیت اجتماعی است و همراهی رسانه استانی هم در استان کرمان با نیروی انتظامی به ویژه در معاونت خبر و گزارشهای خبری ستودنی است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار