تابناک- عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در سال ۹۹ تعدادی از کارکنان تنظیف و فضای سبز شهرداری بندرعباس با مجوز تامین نیرو تبدیل وضعیت شدند اما شهرداری آن ها را مجبور کرد قراردادهایشان را حجمی کنند و نیروهای جدیدی را با مجوز تامین نیرو جذب کرد که موجب ضایع شدن نیروها شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ 02 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس اسماعیل بواشه نایب رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ابتدای یازدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفته و خواستار گام های موثر شهرداری در این زمینه شد.

وی افزود: ما باید پدافند غیر عامل را جدی بگیریم و از این طریق توسعه متوازن و پایدار را که رفاه مردم را ارمغان می آورد را با سرعت و امنیت پیش ببریم.


نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: پدافند غیرعامل ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای مقابله با دشمنان است و آمادگی دفاعی مردم را در برابر تهدیدات  افزایش می دهد.

وی تذکری هم به شهرداری داد و گفت: در سال ۹۹ تعدادی از کارکنان تنظیف و فضای سبز شهرداری را مجبور کرده اند که قراردادهایشان را حجمی کنند اما در همین راستا شهرداری نیروهایی را با مجوز تامین نیرو به کار گرفته است که لازم است این تذکر به شهردار محترم رسانده شود و در این موضوع ورود کند.


بواشه عنوان کرد: برخی از شرکت های پیمانکاری نیز بیمه نیروهای کارگری را به صورت کارمندی پرداخت می کنند تا هم حق بيمه کمتری بپردازند و هم سختی کار کارگران لحاظ نشود در این حوزه نیز باید شهرداری نظارت بیشتری داشته باشد.


بواشه با اشاره به بلوار ساحلی شرق بندرعباس گفت: این پروژه در محدوده شهر بندرعباس نیست هر چند که کار بسیار عالی است اما بودجه شهروندان شهر بندرعباس رفته در خارج شهر هزینه شده است و هزینه می توانست در بافت فرسوده هزینه شود و بهتر است استانداری از بودجه خودش این طرح را اجرا کند.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار