معاون استاندار کرمان:
بخشی از حسینیه جماران پاتوق منتصبان به جمعیت روحانیون مبارز است و در آن جا خاتمی، اسلامی را خطاب قرار می‌دهد و با توجه به آشنایی و سابقه‌ای که خاتمی و پدر مرحومش با آیت‌الله جعفری داشته است، احوال ایشان را می‌پرسد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 30 September 2015
چندی قبل یک خبر توسط این سایت (دیدار مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان با حامی فتنهپایگاه اطلاع رسانی دقیانوس) و عکسی از حجت‌الاسلام اسلامی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان در کنار سید محمد خاتمی در شبکه‌های مجازی منتشر شد، عکسی که گفته می‌شد از سوی پسر این مسئول انتشار یافته است.
این در حالی‌ است که ائمه جمعه استان کرمان در نشست ماهانه ائمه جمعه که امروز در محل آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر جوپار برگزار شده نسبت به انتشار این عکس واکنش نشان دادند.
واکنش به این عکس از آن جا آغاز شد که حجت‌الاسلام رنجبرماهانی امام ‌جمعه ریگان در سخنانی با مشکلاتی که فتنه ۸۸ برای نظام و کشور به وجود آورد، به نقل از ائمه جمعه استان کرمان خطاب به استاندار اظهار داشت: ائمه جمعه از شما گلایه‌مند هستند که هر چند مشی اعتدال را دارید و ما باید از شما حمایت کنیم، اما مدیرکل سیاسی استانداری کرمان عکسی را در فضای مجازی انتشار داده که نشان می‌دهد با سران فتنه تعامل، همدلی و همزبانی جدیدی به وجود آورده است و این عکس‌ها به جناب‌عالی لطمه می‌زند.

اما معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در پاسخ به این واکنش‌ها اظهار داشت: وقتی تصویر حجت‌الاسلام اسلامی مدیرکل سیاسی استانداری کرمان را در فضای مجازی دیدم از آن جا که دستور دینی این است، بررسی و تحقیق صورت گیرد، لذا تحقیقات از وی و افراد دیگر انجام شد.

حمید ذکاء‌اسدی درباره نتایج تحقیقات و بررسی‌های انجام شده درباره مسئله این عکس جنجال‌برانگیز ابراز داشت: نتیجه تحقیقات این است که در روز شهادت امام صادق (ع) مراسم سوگواری در حسینیه جماران بوده است و اسلامی در مراسم سوگواری به همراه فرزند خود و چند روحانی شرکت کرده است.
وی ادامه داد: بخشی از حسینیه جماران پاتوق منتصبان به جمعیت روحانیون مبارز است و در آن جا خاتمی، اسلامی را خطاب قرار می‌دهد و با توجه به آشنایی و سابقه‌ای که خاتمی و پدر مرحومش با آیت‌الله جعفری داشته است، احوال ایشان را می‌پرسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: خاتمی همچنین می‌گوید، شنیده‌ام فردی که استاندار کرمان شده، فرد خوبی است و وی را کمک کنید و کل بحث این بوده است.
ذکاء‌اسدی یادآور شد: پسر حجت‌الاسلام اسلامی و یا دوست وی عکس وی با خاتمی را می‌گیرند و این عکس را در فضای مجازی پخش می‌کنند.
وی ابراز داشت: با مراجع ذی‌صلاح درباره این عکس مشورت کردیم و از آنها پرسیدیم، آیا ملاقات با خاتمی جرم و قابل پیگیری و تعقیب است و آیا باید پیگیری کنیم که همه جواب منفی دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار