مدیر کل کمیته امداد همدان از افتتاح پژوهشکده زکات همزمان با برگزاری همایش زکات در تیرماه سالجاری در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ 09 June 2022

مدیر کل کمیته امداد همدان از افتتاح پژوهشکده زکات همزمان با برگزاری همایش زکات در تیرماه سالجاری در استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، محمد رسول شیخی زاده با علام این خبر اظهار داشت: ا همایش زکات باحضور مسئولین ارشد استانی وکشوری برگزار خواهد شد و مقالات این همایش به صورت سفارشی و توسط افراد خبره در حوزه الهیات نوشته شده است.

مدیر کل امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: بخشی از مقالات با مطالعه میدانی ومحوریت استان همدان است و بخشی از آن، کشوری است.

وی با اظهار اینکه میهمانان کشوری این همایش اصالتا همدانی هستند، اضافه کرد: کمیته علمی این همایش متشکل از اساتید دانشگاهی است و بخش تبلیغی با همکاری اصحاب رسانه به ارائه مطالب در خصوص زکات و هزینه کرد آن انجام خواهد شد.

شیخی زاده افزود: از مودیان، عاملین و مبلغین زکات، شورای زکات و همه‌ی افراد که به نحوی در این زمینه ورود کرده اند تجلیل به عمل می‌آید.
 
وی آشنایی با چهره‌های مودی زکات و عاملین آن را از اهداف برگزاری همایش برشمرد و ادامه داد: همدان به عنوان پایلوت برگزاری همایش فعالیت می‌کند.
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار